30 Ekim 2017 Pazartesi

Zaful Online Alıveriş

Selamlar :)) Yurt dışı alışveriş siteleri bugünlerde çok moda bende sizler için kendime zevkime uygun bir kombin hazırladım. Ürünler zaful sitesinden. Bu arada sitede bu ara süper kampanyalar var. Halloween promosyonlarına da bi göz atın derim :)

zaful
BURAYA TIK TIK

Bu sene kolları volanlı kazaklar çok moda. Her yerde volan modası görmek mümkün, yazın efil efil olan kıyafetleri kış mevsiminde de dolaplarımızı süslüyor. Moda olunca herkesle aynı giyinmek, deyim yerindeyse pişti olmamak için alışverişlerinizde yurt dışı sitelerini tercih edebilirsiniz. 



zaful
BURADAN
Yırtık jeanler sanırım bir çoğumuzun favorisi. Siyahın asaletinden şaşmadan bir seçim yaptım, her ortama uygun bir renk olması sebebiyle siyah genelde tercihimdir ve pembeyle uyumuna bayılırım. Skinny jean modelleri ince göstermesi sebebiyle de favorim, giyim hileleri iyi ki var :))


zaful bot

Soğuk havaların vazgeçilmezi bot seçiminde sıra. Kurdele 
 detayına bayıldığım bir bot oldu, yüksek topuğu stiletto tarzı tam benlik.  Rengi ve modeliyle ben çok beğendim, sizler nasıl buldunuz?

zaful saat
BURADAN

Benim için olmazsa olmaz bir aksesuar var sırada, saat. Saat takmayı seviyorum, sanki zamanı daha iyi yaşıyormuşum gibi bir algısı var saatin bende. Sezonun moda renklerinden olan bu saati de buraya bırakıyorum. 




16 yorum:

  1. Çok güzel seçimler :) O pembe kazagin beyazını ben seçtim bile yolda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa güzel günlerde giy tatlım bende çok beğendim

      Sil
  2. saat çok güzel rengine bayıldım...ç

    YanıtlaSil
  3. Siteyi çok beğeniyorum. Zevkli seçimler :)

    YanıtlaSil
  4. Zaful güzel ürünleri ile göz dolduruyor cidden :)

    YanıtlaSil
  5. Siteyi incelerken en üstteki kazağa bayılmıştım bende :)

    YanıtlaSil
  6. Fırfırlı kazaklar ne moda oldu. Herkese yakışmıyor ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya her yerde görmeye başladım moda ikonu olmak zor adfgxanbashdb

      Sil