28 Haziran 2016 Salı

Ayışığıorganik Sitesi ve Online Alışveriş Yazısı


İnternet üzerinden alışveriş yapmayı bir çok insan gibi bende pratik buluyorum ve seviyorum. Son zamanlarda favori online alışveriş sitem ayisigiorganik.com. İnternet alışverişinde tercih etmem için orijinal ürünler, hızlı kargo ve güvenli ödeme seçeneği olması benim için yeterli, ürünlerinde doğal ve organik olması ekstra bir güzel yön. Bu yazıda sizlere ayışığıorganik sitesinden yaptığım online alışverişi yazacağım. 

ayışığıorganik.com
ayışığıorganik online alışveriş


Alışverişim aslında ihtiyaca yönelik bir alışveriş oldu. Annemin saçlarını boyamak için temiz içerikli bir saç boyası alacaktım ve daha öncede kullandığımız Naturıgın markasını tercih ettik. Kendim içinde temiz içerikli yüz yıkama köpüğü arayışındaydım ve sitede Anne Nature markasını görüp denemek istediğim için attım sepete. Ayışığıorganik instagram sayfasında görüp bayıldığım Lavera mineralli farı bir süredir almak istiyordum ve stokta olduğunu görünce attım onuda sepete. Organik Hindistan cevizi şekeri de firmanın hediyesi oldu, teşekkür ederim.


lavera mineralli göz farı
Lavera mineralli far

 Lavera doğal içerikli mineralli aydınlatıcı farı bir süredir alıp almama konusunda düşünüyordum ve dayanamadım aldım. Bu güzellikle yaptığım makyaj çok doğal ve güzel duruyor. Buradan inceleyebilirsiniz.

Organik hindistan cevizi şekeri
Hindistan cevizi şekeri

Hindistan cevizi yağıyla yemek yaptığımı duymayan kalmadı sanırım. Halen bilmeyen varsa Hindistan cevizi yağı yazısını okuyabilir. Bu doğal şekerle de güzel tatlılar yapacağımdan şüpheniz olmasın. Hata sizin tarifiniz varsa lütfen benimle paylaşın.

Naturigin saç boyası
Naturigin saç boyası

Amonyak, paraben ve SLS içermeyen organik saç boyası Naturigin bizim bir süredir favorimiz oldu. Boyanın saçları yıpratmaması ve zararların en aza indirilmiş olması sebebiyle annem için alıyorum. Diğer renkleri incelemek için buraya tıklayabilirsiniz.


anne nature kozmetik
Anne Nature

Anne Nature çok merak ettiğim, Ecocert sertifikalı cilt bakım ürünleri yetişkinler ve bebekler için kullanılabiliyormuş. Hassas ciltler için formüle edilmiş bu ürünlerin detaylı yazısı gelecek. 
Sizde bu markayı denemek ve sipariş vermek için burayı tıklayabilirsiniz


7 yorum:

  1. hepsini güle güle kullan canım boyayı biz de çok severek kullanıyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. güzel günlerde kullan canım bende yavaş yavaş internet alışverişine alışsam iyi olacak sanırım siteyi inceleyeyim bir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım ilgini çeken ürünler vardır. Netten güvenilir site bulmak çok önemli

      Sil
  3. PAylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Organik ürünleri çok seviyorum güle güle kullan canım :) İnceleme yazını merakla berkliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Detaylı kullanım sonrası yazacağım tatlım :)

      Sil