13 Eylül 2015 Pazar

HARMOLANCE AYAK VE TOPUK BAKIM KREMİ

Selamlar :))

13 Haziran tarihinde düzenlemiş olduğum etkinliğin sponsorları arasında yer alan Harmolance firmasına ait ayak ve topuk bakım kremini anlatmak istiyorum. Yaz mevsiminde açık ayakkabılar bir çok kadının favorisi,keşke herkes o ayakkabıların hakkını vererek giyse. Bazı kadınların ayakları çok bakımsız ama bunları sergilemekten de geri kalmıyorlar. En nefret ettiğim olayların başında gelir bakımsız ayaklar. Çatlamış nasırlı bir ayak görmeyi kim ister ki?

HARMOLANCE AYAK VE TOPUK BAKIM KREMİ

Harmolance ayak ve topuk bakım kremi düzenli kullanımda ayaklardaki çatlakları onarmayı ve tekrar oluşmasını engellediğini iddia eden bir krem. Peki işe yaradı mı? Birlikte bakalım.


HARMOLANCE AYAK VE TOPUK BAKIM KREMİ

Ürün 100 ml kavanozda ve güvenlik şeridiyle kapalı,ilk açan siz oluyorsunuz. İnternet sitelerinde yazan bilgiye göre;
* Badem yağı
* Zeytin yağı
* Avokado yağı
* B vitamini
* Salisilik asit içerir.
İçerisindeki faydalı yağlara bakınca düzenli kullanımda işe yarayacağını hissediyorsunuz. 
Çok sorunlu ayaklarım olmamasına rağmen bu kremi düzenli kullandım ve ayaklarım , topuklarım yumuşacık oldu. İçerisinde parfüm olmadığı için ürün bitki kokuyor gibi ama kalıcı ve rahatsız edici bir koku değil. Emilimi hızlı, bu yönüyle sevdiğim bir krem oldu, zira ayaklarımda krem emilmesini beklerken cinnet geçirebilirim ev içinde :))
Kremi her akşam yatmadan önce sürdüm ve sürmeye devam ediyorum. Sizde bakımlı ayaklara sahip olmak isterseniz Harmolance internet sitesinden sipariş verebilirsiniz. Fiyatı 50 TL.



42 yorum:

  1. hımmmm ilgilenenlere bildirmeliiii :)

    YanıtlaSil
  2. Ayak ve el bakımı pek yok bende malesef:(

    YanıtlaSil
  3. İçeriğindeki ürünler muhteşem..

    YanıtlaSil
  4. sonbahar ayak bakım rutini scholl ve harmolance olacak :-))

    YanıtlaSil
  5. en ihtiyacım olan şey... denemem lazım en yakın zmanda

    YanıtlaSil
  6. Ayaklarımiza iyi davranmalıyız ..

    YanıtlaSil
  7. Bazı kremleri denemişliğim var benim de ama hep vazeline geri döndüm. Yazın tarla falan da işin içine girince ayaklarıma daha yoğum bakım yapıyorum ben...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kırsalda daha fazla özen istiyor ayaklar

      Sil
  8. Ayak ve topuk problemleri yazın çok olur , hele yazın, deniz, açık ayakkabılar.Bu tür kremler onarıcı olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, sıcak,deniz,kum ekstra bakım gerektiren durumlar :)

      Sil
  9. Bu kremi bende severek kullanmıştım.Tek kusuru bence fiyatı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyat daha makul olabilirdi bende sana katılıyorum bu konuda.

      Sil
  10. Bende severek kullanıyorum .Bir dönem bıraktım ama deniz,kum,güneş gene ayaklarımı kurutunca mecburen döndüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli kullanmalar o zaman şekerim :) ayaklar ihmale gelmez

      Sil
  11. Tüm yorumlarınız için ve fiyatı da gündeme getirdiğiniz için de ayrıca teşekkürler. Harmolance Ayak ve Topuk Bakım Kremi 100 ml ve tüp değil, kavanoz içerisinde sunulmakta. Genellikle kremler 50 ml ve tüpte oluyor. Bu miktar düzenli kullanım için yeterli olmadığı gibi, tüp cidarlarında da takribi %20 krem ziyanı oluyor. KDV dahil 50 TL bu durumda aslında çok daha makul bir fiyat oluyor. Açıklama için olanak verdiğiniz için tekrar teşekkürler. Kusur kadı kızında da olurmuş:) Güzel ve bakımlı ayaklar, mutlu ve sağlıklı günler dileriz.

    YanıtlaSil
  12. Ayak kremleri denemeyi çok seviyorum. Bu ürünü de denemeyi isterim bakalım.

    YanıtlaSil
  13. ayaklar ve eller benim için önemlidir bu ürünü daha önce denemedim deneyeceğim mutlaka...

    YanıtlaSil
  14. Bu kremi istiyorum. Çok lazım bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi günlerde kullan şimdiden :) denersen yorumlarını bekliyorum canım

      Sil
  15. Bu kremi istiyorum. Çok lazım bana.

    YanıtlaSil
  16. Ayak bakımı gerçekten çok önemli. Ucunu kaçırınca fena oluyorlar. Hele hamilelikte ve sonrasında. Kendimden biliyorum.:) Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  17. ayak bakımı benim içinde çok önemli bu yazıdan sonra deneyeceklerim arasında :)

    YanıtlaSil
  18. çatlamış ayaklar büyük problem ya hele bir de nasır varsa sorma bu krem bir çözüm olabilir.

    YanıtlaSil
  19. Ayak bakımını ihmal etmemek lazım. Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  20. deneyeceğim teşekkürler :)

    YanıtlaSil