5 Şubat 2018 Pazartesi

Zaful Sevgililer Günü Listesi

Yine bir sevgililer günü geldi kapıya dayandı, ben ne giysem nasıl görünsem dertlerimizin yanına birde o gün sevgilimize hediye alma telaşı bizi sarıyor. Her şeyi aldık alacak bir şey kalmadı hediye konusunda başa sardık diyelim o zaman yapacağımız tek şey Zaful sevgililer günü rehberine bakmak. Herkesin hediyesinden farklı olsun, kızılay dağıtmış gibi olmayalım derseniz Zaful' u incelemenizi ve seçimlerime göz atmanızı şiddetle tavsiye ederim. Zaful sevgililer günü satışlarında çok güzel indirimler var, hızlı gönderi seçeneğini tıklarsanız kargonuz size daha erken ulaşır. Normalde gelme süresi 20 gün ve hiç bir kargoda sorun yaşamadım bu önemli ayrıntıyı belirttikten sonra seçimlerimi size sunmaktan mutluluk duyarım. Zaful üzerinden seçtiklerimi beraber inceleyelim.

Zaful Sevgililer Günü Listesi



Teknoloji canavarı erkek arkadaşımızı mutlu etmenin en güzel ve kolay yolu işine yarayacak bir hediye olan şarj kablolu çantadır diye düşündüm. Turist Ömer gibi gezip işlerini hallederken şarjım bitti yalanını gömeceğimiz bu hediye tüm kadınlarımızın işine yarayacaktır :))

USB Çanta



Sıra geldi keko bir hediye alternatifine. Bir çok hanım kızımızın hayalidir 14 Şubat günü evlenme teklifi almak, alt mesaj iletilir sürekli ama odun olan erkek arkadaşınız bunu anlamayabilir. Bu durumda üzülmeyin diye ben sizlere bir yüzük seçtim,her şeyi erkekten beklememek lazım en az 3 çocuk için siz evlenme teklif edin diye Yüzük alabilirsiniz.



Sportif aşıklara kapşünlu tişörtler güzel bir hediye alternatifi. Hafta sonu beraber vakit geçirirken beyaz tişörtle ne sevimli görüneceklerdir kimbilir asdfghkk 


Sıra geldi benim favorim olan seçime, gri bir yürüyüş ayakkabısı, daha önce ayakkabının pembesini kendime almıştım, beklediğimden çok daha iyi gelince gri rengini bu sefer erkek arkadaşım için attım sepete. Şıklığı ve rahatlığı gözetenler için harika bir seçim olan bu ayakkabıya mutlaka bakın derim. 







3 yorum: