7 Ocak 2018 Pazar

Zaful Çanta ve Ceket

Selamlar :)) Yine bir alışveriş yazısıyla sizinleyim. Zaful çanta ve ceket geldiğinden beri severek kullandığım ürünler. Siparişi Black Friday zamanı vermiştim ve aralık ayının son haftası siparişler ulaştı. Kargonun sorunsuz ve 1 ay içerisinde gelmesi harika bir olay.


Zaful Çanta ve Ceket
Zaful Çanta ve Ceket 



İnce süet gri ceket tam benim tarzım. Salaş havasıyla her kombine uymasıyla görür görmez vuruldum. Kumaşın yumuşak yapısı fermuarlı ön kısmıyla güzel bir havası var. Bu mevsimde kazakların üzerine giyiyorum. Bahar aylarında tişörtlerle güzel bir uyum sağlayacağına eminim.

Zaful Çanta ve Ceket
Zaful Çanta ve Ceket 

Yine aşık olunası bir ürün. Siyah, taş detaylı kare çanta sitede gördüğüm an aklıma giren bir çanta oldu. Yaz kış kullanacağım bir model. Gündüz de takarım gecede :)) yani o kadar çok beğendim ki her zaman kullanmaya favori bir ürün. Normalde büyük çanta kullanıyorum ama çanta büyük diye içine bir çok şey atıyorum ve omuzlarım ağrıyor. Bu tarz küçük çantaların içine çok eşya koyamadığım için fazla yük taşımamış oluyorum.

Zaful Çanta ve Ceket
Zaful Çanta ve Ceket 


Ürünlerin linklerini aşağıya bırakıyorum. İncelemek isterseniz ve başka modellere bakmak isterseniz tıklayın.

Seçimleri beğendiniz mi?

Zaful Çanta ve Ceket
Zaful Çanta ve Ceket 


5 yorum: