25 Aralık 2017 Pazartesi

ZAFUL KARE TOPUK FERMUARLI KISA BOT

Selamlar :)) Havalar soğudu kış geldi diye, ışıltılı parlak taş detaylardan vazgeçecek değiliz.

Yurt dışı alışveriş sitesi olan Zaful güzel ve farklı ürünleriyle ilgi odağı.
Zaful kare topuk fermuarlı kısa bot sitede gördüğüm an vurulduğum bir ürün oldu.

ZAFUL KARE TOPUK FERMUARLI KISA BOT



İtiraf etmem gerekirse bu kadar güzel geleceğini tahmin etmemiştim. Taşların güzelliği karşısında etkilendiğimi saklamayacağım, küçük kız çocukları gibi gece ayakkabıya sarılıp yatmak istedim desem abartmış olmam.


ZAFUL KARE TOPUK FERMUARLI KISA BOT


Siyah süet kısa botun yandan fermuarı var. Topuk boyu yüksek değil ve son yılların modası olan kare topuk. Topuğunda bulunan taş detayları ayakkabıyı sıra dışı yapıyor bence. Sade bir kıyafete hareket katmak için güzel bir detay.  Yılbaşı gecesi kırmızı bir elbisyele bu bot harika uyacaktır, yada kısa bilek pantolonlarla güzel bir tamamlayıcı olacaktır.

Ayağımı sıkar mı acıtır mı diye diye düşüncelerim ayakkabıyı giyince geçti. İstanbul'da katıldığım Sevinç ve Nihan'ın etkinliğinde tüm gün ayağımda olan ayakkabılar ayaklarımı sıkmadı ve rahatsızlık vermedi. Bu arada takip etmeye devam edin etkinlik detayları en kısa sürede blogda olacak.

ZAFUL KARE TOPUK FERMUARLI KISA BOT

Sizler ayakkabıda taş detayları sever misiniz ve benim ayakkabıları beğendiniz mi?

6 yorum:

  1. Bu yıl topukları taşlı,incili,glitter'lı pek çok bot aldım.Dikkatimi çekmiş olsa kesinlikle bundan da sipariş verirdim.Güle güle kullan ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Senin ayakkabılar da çok hoş onlar da benim ilgi alanıma giriyor :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bende vuruldum o detaya harika ve bu kadar güzel beklemiyordum

      Sil
  3. çok şık iyi günlerde giyin bu arada nasıl alışveriş yapılıyor? Yurtdışı o yüzden soruyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Bizim alışveriş sitelerimiz gibi, paypaı olmadığı için ben artık sanal kart kullanarak ödeme yapıyorum yada normal kredi kartımı kullanıyorum. 1 ay gibi sürede geliyor kargo ptt yoluyla, özel DHL kargoya verirlerse 15 gün içinde geliyor

      Sil