30 Haziran 2017 Cuma

Pantene Onarıcı Ve Koruyucu Bakım Köpük Kremi

Selamlar :)) Pantene markası yıllardır Türkiye pazarında yer alan ve bir çok kişinin kullandığı bir marka. Son yıllarda başka marka şampuanlar tercih etsem de geçmişte benimde Pantene kullanmışlığım var.  Gülsen Doğan 8 Mart Etkinliğinde bize Pantene Onarıcı ve Koruyucu seriyi hediye etti. Bu yazıda sizlere Pantene Onarıcı Ve Koruyucu Bakım Köpük Kreminden bahsedeceğim.

Pantene Onarıcı Ve Koruyucu Bakım Köpük Kremi
Pantene Onarıcı Ve Koruyucu Bakım Köpük Kremi



Şampuan, saç kremi ve bakım yağından oluşan bu seriyi ilk kez denedim. 

Köpük forumdaki saç kremi çok iddialı. %100 bakım ve 0 ağırlık sloganıyla piyasa çıkan bu ürün ince saçlı, çabuk yağlanan saçlar için geliştirilmiş yani tam benim saç tipim.

Pantene Onarıcı Ve Koruyucu Bakım Köpük Kremi
Pantene Onarıcı Ve Koruyucu Bakım Köpük Kremi

Saçlarımı şampuanladıktan sonra bir miktar kremi avucuma alıyorum ve diplerden başlayıp tüm saça uyguluyorum. Bir kaç dakika saçımda bekletiyorum etki etmesi için, saçtan kolay arınıyor. Yağlı saç derisine sahip olduğum için diplere değdirme konusunda tereddüt ettim ama denedikten sonra gördüm ki saçlarımı yağlandırmadı, ağırlaştırmadı. İnce telli olduğu için çabuk dolaşan saçlarım kolay tarandı. Severek kullandığım ve memnun kaldığım bir krem oldu. Seride iki çeşidi daha var onları da deneyeceğim. Sizler kullandınız mı? Pantene bakım yağını kullanan varsa onunla ilgili yorum alırsam sevinirim :))

7 yorum:

  1. ben aqua light olanını aldım o daha yumuşak sanki buna göre..bunu da denedim çünkü..

    YanıtlaSil
  2. Bu seri yeni çıkmış sanırım, saç köpüğü ve yağını deneyebilirim. Saç baım yağının argan yağlı olanını kullanıyorum ondan çok memnunum, bunu da merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yeni bir seri, argan yağli olanı denemedim bende

      Sil
  3. Elimdekiler bittiğinde deneyeceğim ben de...

    YanıtlaSil