13 Şubat 2017 Pazartesi

14 Şubat Sevgililer Günü Klasiği

Selamlar :)) Yarın 14 Şubat Sevgililer Günü Klasiği. Kapitalist dünya düzeni içerisinde bu tarz günleri heyecanla takip eden kitlenin yanı sıra, para tuzağı diye adlandırıp böyle günlere karşı çıkan bir kitlede var. Ben bu tarz günlere önem veriyorum ama illaki de çok özel geçmesini beklemiyorum. 3 sene önce yazdığım 14 Şubat'ta ne yapalım ne yapmayalım yazımı okumak isterseniz başlığa tıklayabilirsiniz.


14 Şubat Sevgililer Günü Klasiği
14 Şubat Sevgililer Günü Klasiği
*Google görsellerden alıntı



Yine benden size bir tüyo, illa herkes gibi giyinmeyin farklı olun o gün, mini siyah elbiseler, kırmızılar artık her yerde ben gördükçe fenalık geçiriyorum birde erkek arkadaşlarınızı düşünün onlarda sıkılmıştır bence herkes gibi olmanızdan. Saçlarınız sünnet çocuğu annesi gibi maşalı abartılı olmasın bu konuda ekstra dikkat lütfen.  Makyaj konusunda da artık yapmanız gerekenleri biliyorsunuz o kadar yazıldı çizildi, güzel olacağım diye abartı makyaja bulaşmayın.

Şimdi geldi en sevdiğim konuya yani hediye konusu. Gündemi takip ediyorsanız teknelerde ÖTV kalktı biliyorsunuz bu sene bir tekne, yat bekliyorum. Ay ÖTV siz tekne alamayacaksa bir zahmet ayrılın kızlar bu kadar değersiz olamayız asdfghjkl :)) Tam emin değilim ama sanırım pırlantalarda da ÖTV indirimi var bunu da hatırlatın erkek arkadaşınıza.

Şimdi geldi biz kızların ne hediye alacağına, erkek arkadaşa ne hediye alınır? Düşündüm düşündüm bulamadım açıkçası, gömlek, saat, parfüm.. Ay içim şişti bu klasik hediyelerden benim, sizde bu tarz klişe hediyelerden sıkıldıysanız bu 14 Şubat'ta kendinize hediye alın. Artık çok istediğiniz bir kazak mı olur, elbise mi olur yada bir iç çamaşırı mı olur artık o sizin isteğinize kalmış. Görüp beğendiğiniz bir kazağı kendinize alıp " Aşkım bu bana çok yakışır diye düşündüm, senin için kendime aldım" çok sevimli şekilde bunu derseniz erkek arkadaşınıza süper olur.

Bu sene benden bu kadar, yorumlarınızı bekliyorum. Farklı önerilerinizi paylaşın benimle lütfen :))

Sevgiler


13 yorum:

  1. kendime hediye kısmı çok güzel ben bunu hep yapıyorum zaten :-)))

    YanıtlaSil
  2. ötv 0'lanmışken YAT güzel fikir bencede:)))))))

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir yazı olmuş :)) Evleneli 5 yıl oldu bizimde kutlamalar bitti neymiş sevgili değilmişiz artık :)) 5 yıldır her sene kendi hediyemi kendim alır olur artık :)

    YanıtlaSil
  4. Çok iyi fikir:)

    YanıtlaSil
  5. ahayy sünnet çoçuğu anneleri kısmına kesinlikle katılıyorum kuzum ne o ya abartı maşalı saçlar falan :)DD

    YanıtlaSil
  6. En orijinal ve eeenn güzel sevgililer günü fikirleri ilan etmek istiyorum bu yazıyı :D Harika olmuş, ellerinize sağlık <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Şımarttın beni
      Sevgiler

      Sil