30 Ocak 2017 Pazartesi

Otacı Makyaj Temizleme Suyu

Otacı Makyaj Temizleme Suyu

Selamlar :)) Makyaj yapmak ne kadar eğlenceliyse makyajı temizlemekte o kadar sıkıcı. Yıl olmuş 2017 halen makyajı tek bir hareketle çıkaramamanın derin üzüntüsü içerisindeyim. Otacı makyaj temizleme suyu bu yazının konuğu. Makyajı temizlemede başaralı mı? Bakalım bendeki etkileri nasıl olmuş.


Otacı Makyaj Temizleme Suyu
Otacı Makyaj Temizleme Suyu




Otacı Makyaj Temizleme Suyu
Otacı Makyaj Temizleme Suyu

Otacı makyaj temizleme suyu göz, dudak ve cilt makyajını çıkartmada kullanılan %100 doğal kökenli organik temizleyici. Ürün, blogger etkinliğinde hediye edilmişti ve bir süredir kullanıyorum. Günlük makyajı temizlemesi güzel, ancak koyu renk göz makyajını ve koyu renk rujları çıkartmada yetersiz kalıyor. Suya dayanıklı ürün kullanmadığım için o tarz ürünlerde etkisi nasıl tam olarak bilmesem de koyu renk makyajı çıkarmadaki başarısızlığından dolayı water proff ürünlerde de etkisinin yetersiz kalacağını düşünüyorum.

Otacı Makyaj Temizleme Suyu
Otacı Makyaj Temizleme Suyu

Otacı makyaj temizleme suyu 150 ml plastik bir ambalajda satışta. İçerisinde parfüm ve sls bulunmuyor. İçinde kadife çiçeği ekstresi var ve çiçek özü kullanım sonu ferahlık sağlıyor.
Bu ürünle cildimi temizledikten sonra hafif bir yapışkanlık hissediyorum cildimde, sonrasında yıkama jeli yada köpükle yüzümü yıkadığım için bu yapışkan hissini sorun etmiyorum.

Sizler Otacı makyaj temizleme suyunu kullandınız mı, en sevdiğiniz misel su hangi markanın?

12 yorum:

  1. Bu ürünü daha önce de duymuştum, memnun kaldığını söylemişti, aklımızda bulunsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim söylemişti :)
      Denk gelirsen dene canım sevebilirsin

      Sil
  2. ben bu suyu çok beğendim markanın ilk çıkardığı kırmızı galiba ürüne göre çok daha iyi bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sevdim :) o ilkini denemedim sadece bu var bende

      Sil
  3. Daha önce Otacının bu ürününü duymamıştım.Bilgi için teşekkürler.Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ben de merak ediyordum bu urunu aslinda. Ama goz makyajinda yetersiz kalmasi merakimi dindirdi 😐 tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, koyu makyajı çıkartmada zorlanıyor malesef.
      Sevgiler

      Sil
  5. Aklımda olsun bende bakiyim😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denersen yorumlarını bekliyorum tatlım :)

      Sil
  6. İçeriği temiz olan ürünler maalesef yüzde yüz başarı getirmiyor.Deneyimlerimden bunu anladım. Otacı makyaj temizleme suyunu kullanmadım hiç.Daha çok çift fazlı ürünler kullanıyorum..

    YanıtlaSil
  7. Ben Garnier kullanıyorum karma ciltler için olanını ama pembe olan daha güzeldi, Otacı'yı da çok merak ediyorum güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil