7 Ekim 2016 Cuma

YABAN İĞDESİNİN MUCİZEVİ GENÇLEŞTİRİCİ ETKİSİ İLK DEFA BEE BEAUTY CİLT BAKIM SERİSİNDE

Kısa bir süre önce ürün gamını cilt temizleme ürünleri ile genişleten Bee Beauty, Türkiye’nin ilk yaban iğdesi özlü cilt bakım serisini satışa sundu. Gratis’in özel markası olan Bee Beauty tarafından geliştiren yaban iğdesi ile zenginleştirilen cilt bakım serisinde yüz temizleme köpüğü, yaşlanma karşıtı göz çevresi bakım kremi, yaşlanma karşıtı gece kremi, nemlendirici yüz bakım kremi ve yüz bakım maskesi yer alıyor.

Etken maddesi Omega 7 olan ve C, A, B1, B2 vitaminlerini içeren yaban iğdesi dünya çapında tıptan kozmetiğe kadar çeşitli alanlarda kullanılıyor. Bee Beauty, Omega 7 yağ asitlerinin vücudun kolajen üretimini artırması, cildi beslemesi ve nemlendirmesi üzerinde önemli etkisi olmasından yola çıkarak yeni serisini bu bitki ile zenginleştirdi. Yaban iğdesinin vitaminin yanı sıra mineral zenginliği ve güçlü antioksidan içeriği sayesinde Bee Beauty’nin bu serisi, tüm cilt tipleri için özel bir bakım imkanı sunuyor. Bitki özlü seride paraben, sülfat ve petrol bulunmuyor.

Bee Beauty tarafından geliştirilen bu özel cilt bakım serisi yalnızca Gratis mağazalarında satışa sunuluyor.




BEE BEAUTY YABAN İĞDESİ İLE ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ
YÜZ TEMİZLEME KÖPÜĞÜ
Bee Beauty Yaban İğdesi İle Zenginleştirilmiş Yüz Temizleme Köpüğü, formülündeki yaban iğdesi yağı sayesinde cilt üzerinde derinlemesine temizlik yaparak, cildin tazelenmiş ve duru görünmesine yardımcı oluyor.
Bee Beauty Yaban İğdesi Yüz Temizleme Köpüğü
Satış Fiyatı: 19,90 TL




BEE BEAUTY YABAN İĞDESİ İLE ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ
YAŞLANMA KARŞITI GECE KREMİ
Bee Beauty Yaban İğdesi İle Zenginleştirilmiş Yaşlanma Karşıtı Gece Kremi, cildin doğal lipid bariyerini korumak üzere tasarlandı. Bu ürün aynı zamanda cilde sıkı ve genç görünüm kazandırmaya destek oluyor.
Bee Beauty Yaban İğdesi İle Zenginleştirilmiş Yaşlanma Karşıtı Gece Kremi
Satış Fiyatı: 24,90 TL

 BEE BEAUTY YABAN İĞDESİ İLE ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ
YÜZ BAKIM MASKESİ
Gücünü ve saflığını yaban iğdesi yağıyla zenginleştirilmiş formülünden alan yeni Bee Beauty Yaban İğdesi İle Zenginleştirilmiş Yüz Bakım Maskesi, içeriğindeki kaolin kili sayesinde cildi arındırıp temizledikten sonra taze bir görünüm kazanılmasına destek oluyor. Maske aynı zamanda cilt tonunun dengelenmesinde de yardımcı oluyor.
Bee Beauty Yaban İğdesi İle Zenginleştirilmiş Yüz Bakım Maskesi
Satış Fiyatı: 26,90 TL

BEE BEAUTY YABAN İĞDESİ İLE ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ
NEMLENDİRİCİ YÜZ BAKIM KREMİ
Bee Beauty Yaban İğdesi İle Zenginleştirilmiş Nemlendirici Yüz Bakım Kremi, cildin ihtiyacı olan nemi sağlarken yağlanma hissi bırakmıyor. Bu ürün, içeriği ile yıpranmış cildin gençleşmesine destek olurken, sağlıklı cildin tonunun ve dokusunun korunmasında da yardımcı oluyor.
Bee Beauty Yaban İğdesi İle Zenginleştirilmiş Nemlendirici Yüz Bakım Kremi
Satış Fiyatı: 23,90 TL


BEE BEAUTY YABAN İĞDESİ İLE ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ
YAŞLANMA KARŞITI GÖZ ÇEVRESi BAKIM KREMi
Yüzün en hızlı yıpranan bölgesi olan göz çevresi için geliştirilen
Bee Beauty Yaban İğdesi İle Zenginleştirilmiş Yaşlanma Karşıtı Göz Çevresi Bakım Kremi, yoğun Omega 3, 6 ve 9 mineralleri ile göz çevresinin nem seviyesini ve esnekliğini artırarak genç bir görünüm elde etmeye destek oluyor.
Bee Beauty Yaban İğdesi İle Zenginleştirilmiş Yaşlanma Karşıtı Göz Çevresi Bakım Kremi
Satış Fiyatı: 33,90 TL

*Basın Bülteni


14 yorum:

  1. çok iyi bir tanıtım yazısı olmuş , elinize sağlık. bu seriyi çok merak ediyorum fakat elimdeki ürünler nedeniyle almayı erteledim biraz. ama mutlaka bakacağım, çok teşekkürler =)

    YanıtlaSil
  2. himalaya köpük bitince bunu deneyeceğim bakalım hangisi daha iyi :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan deniyorum sevdim ben, detaylı yazacağım kendi görüşlerimle

      Sil
  3. bir şans verilebilir bu arada bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği yapıyorum beklerim sevgiler
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/2016/10/odullu-blog-kesif-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  4. ben kullanmaya başladım temizleme köpüğü şimdilik benden tam puan aldı ::::::=)

    YanıtlaSil
  5. İşte omega, c,b grubu vitaminler neyin içinde varsa o faydalı oluyor. Ben de merak ettim deneyeceğim.

    Bu arada takipteyim.

    Sizleri iki bloguma da beklerim.

    Anne-çocuk;
    http://berilcimcime.blogspot.com

    Makyaj,kozmetik;
    http://makyajbox.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Merhaba benim yağlı ve hassas bir cildim var serinin maskesini ve günlük nemlendiricisini aldım gratisteki bayanın önerisiyle yaklaşık bir haftadır kullanıyorum ilke çok güzel cildimin rengini esitleyecek hissine kapilirken bugün yanma yaptı ve yüzüm çok kızardı ne yapmalıyım ürün sizde nasıl bir tepki uyandırdı ürünü kullanmamalı miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Yağlı ama hassas olmayan bir cilt tipine sahibim. Serinin maske,nemlendirici ve köpük temizleyici kullanıyorum. Cildimde alerjik bir tepki vermedi. Sizde kızarıklık ve yanma yaptıysa bence kullanmayı bırakmalısınız.

      Sil
  7. güzel ve açıklaycı bir yazı olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil