19 Eylül 2016 Pazartesi

SPLAT Diş Macunu Dream

Selamlar :)) Bayram sonrası yazıda bir diş macununa yer vermek istedim. Yedik tatlıları kavurmaları diş bakımına özen göstermezsek sorunlarla karşılaşabiliriz dedim ve Splat diş macununu konuk ettim. Yaz mevsiminde kullanıp bitirdiğim Splat Dream çilekli diş macunu bu yazıda konuğumuz.





Tatilde yanıma aldığım bir üründü splat dream diş macunu, deneyimlediğim süre boyunca en çok ilgimi çeken yönü o tatlı pembemsi rengi oldu. Tat olarak çilek tadı aldım diyemem ama şekerli bir tat bıraktı ağzımda.


Diş macunundan ne beklediğinize bağlı olarak splat dream diş macunundan memnun kalıp kalmayacağınız sizinle alakalı bir durum. Dişleri beyazlatma ve lekeleri açma konusunda ben bir etkisini gördüm diyemem, Splat'ın ekstra beyazlatma özelliği olan ve çay kahve tüketimine bağlı olarak oluşan lekeleri gideren çeşitleri de var. Beyazlatma konusunda onlar daha etkili.Diş minesi hassasiyetini giderme konusundaysa benden tam not aldı Splat dream diş macunu. Yaz sıcağında içtiğimiz buzlu meşrubatlar dişlerimi sızlatmadı. Kullandığım süre boyunca diş etlerim kanamadı.
Rus firması olan Splat diş macunlarının bir çok çeşidi var, hepsini denemek için sabırsızlanıyorum :))

Şuan için favori göstereceğim bir splat yok ama sizin favoriniz varsa öğrenmek isterim.

19 yorum:

  1. Ben bu diş macununu ilk defa duydum.Büyük marketlerde mi var acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Online alışveriş sitelerinde ve gratislerde bulabilirsiniz.

      Sil
  2. bende siyah renkte olanı kullanıyorum şuan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mini boyunu kullandım gayet başarılıydı.

      Sil
  3. Ben de sadece splat kullanıyorum artık

    YanıtlaSil
  4. Aldım ama denemedim henüz <3
    Özellikle hassas dişlere iyi gelmesi artı bir puan ^^

    YanıtlaSil
  5. splatları çok çok severek kullanıyorum. bunu çok istiyorum ama kalmıyor sanırım hiç göremiyorum. o yuzden ben de love olanı alıyorum her seferinde :D elinize sağlık mutlaka alacağım gördüğüm yerde =)

    YanıtlaSil
  6. ay yorum kutun düzelmiş. yorum yapamıyodum yaaaa :)

    YanıtlaSil
  7. Chili biberli olan en sevdiğim ;)

    YanıtlaSil
  8. Favorilerim arasında kendisi :)

    YanıtlaSil
  9. Kesinlikle ama kesinlikle SPLAT'ın diş macunlarına bayılıyorum! :)

    YanıtlaSil