8 Ağustos 2016 Pazartesi

Güzellik Anlayışınız İksir İle Değişecek

Kişisel bakım ürünlerine harcanılan paraları düşününce içim cız etmiyor değil. Diğer yandan da

bakımsız güzellik maalesef mümkün olmuyor. Yaz sıcağı, kış soğuğu demeden mağaza mağaza

gezmek, hangi ürün nerede en uygun fiyatla satılıyor acaba diye incelerken yorgun düşmek de

cabası... Yok mu bu işin daha kolay bir yolu diyerek internette araştırma içine girmişken

İksirguzellik.com karşıma çıktı.






Detaylı bir ürün yelpazesine sahip olan sitede ihtiyacım olan her ürünü kolayca buldum. Bildiğimiz ve

güvenilir markaların ürünlerini satışa sunan İksirguzellik.com sağladığı avantajlar ile de oldukça pratik

çözümler sunmuş. Türkiye'nin her yerine sadece 3 TL ücret karşılığında kargo imkânı sunuyor.

Üyeliğiniz olmadan da alışveriş yapmanın rahatlığını yaşayabiliyorsunuz. Üstelik benim gibi kredi kartı

kullanmayı ısrarla reddeden biri iseniz kapıda nakit ödeme kolaylığı da sunuluyor. Eğer kredi kartınız

varsa online ödemelerde taksit imkânına sahip oluyorsunuz. 99 TL ve üzeri alışverişlerinizde ise kargo

bedava. Her şeyden önce %100 orijinal ürün garantisi sunuyorlar ki benim için en önemli kısmı o.

Çünkü sadece kendim için değil, sevdiklerin için hatta bebeğim için de alışveriş yapabiliyorum

İksirguzellik.com sitesinden.

Anne bebek, kişisel bakım, cinsel sağlık, medikal ürünler ve diğer ürünler kategorileri ile hizmet veren

İksirguzellik.com sitesi, piyasa koşullarına göre uygun fiyatları ve hızlı teslimat özellikleri ile benim için

üstünlük sağlayıp öne geçmiş durumda. Satışa sunulan ürünlerin kalitesini markalarını gördüğünüz an

anlayacaksınız. Medikal ürünleri de içinde barındıran İksirguzellik.com sitesinde şeker ölçüm

aletlerinden hasta bezi ve pedlere kadar aradığınız her ürünü zahmetsizce bulacaksınız. Sadece

medikal ürünlerde değil. Gıda takviyeleri bölümünde bitkisel ürünler, vitaminler ve mineraller, balık

yağları ve kapsüller hatta eklem destek ürünleri dahi mevcut. Tabii ki reçete ile verilmesi zorunlu olan

ilaçları satmıyorlar. Pastiller, tatlandırıcılar hatta lens solüsyonu da satışa sunulan ürünler arasında.

Güzelliğinizi korumak için uygun fiyatlardan, evde, işte alışveriş kolaylığından yararlanmak isteyen

herkese İksirguzellik.com sitesini öneriyorum. Güzellik iksiriniz ayağınıza kadar gelsin, size de sadece

kullanıp güzelliğinize güzellik katmak kalsın.

4 yorum:

  1. kargonun 3 tl olması çok iyiymiş bir sonraki alışverişim için aklımda olsun burası.

    YanıtlaSil
  2. Kargo ücreti ve kapıda ödeme benim için önemli ayrıntı. Hemen inceleyeyim :)

    YanıtlaSil