24 Ağustos 2016 Çarşamba

Flormar Bluish Green Oje

Selamlar :)) Günün yazısı yeşil oje olsun istedim. Çok eskiden beri piyasada olan bu klasik ojelerden kullanmayan yoktur sanırım. Flormar renkli kozmetik olarak kendini sürekli yenilese de ojelerin yeri ayrıdır bende. Flormar Bluish Green Oje bir arkadaşımın hediyesi çok hoşuma gitti ve blogda olmasını istedim. 

Flormar Bluish Green Oje
Flormar Bluish Green Oje

424 nolu  Bluish Green rengi,
bana göre mavi alt tonlu su yeşili renginde. Tek katta kapatıcılık sağladı ama ben iki kat uyguladım. İlk katta kuruma hızı çok iyi olmasına rağmen, ikinci katta kuruma hızı biraz uzadı. Yinede sorunsuz şekilde kurumasını sağladım.

Flormar Bluish Green Oje
Flormar Bluish Green Oje

Nail art olayını çok sevsem de beceremediğim için tek tırnağa simli oje uyguluyorum bende. Flormar Bluish Green için tercih ettim glitter oje RDL markasından oldu. 

Flormar Bluish Green Oje
Flormar Bluish Green Oje
4 gündür tırnaklarımda olan bu ojeler, soyulma yada uçlardan çıkma yapmadı. Bir kaç gün önce yayınladığım Susuz manikürde tırnaklar başka renkti, o yazıdaki görseller önceden hazırlanmıştı yazısı geç geldi. Cumartesi gününden beri Flormar Bluish Green Ojeyle devam ediyorum yaşantıma. Cumartesi günü, eniştenizin arkadaşlarını misafir olarak ağırladığım düşünülürse elim bir çok kez bulaşığa girdi, ona rağmen ojenin çıkmaması beni mutlu etti. Uzun süre dayanan ojeleri seviyorum çünkü bazen hiç silmeyle uğraşacak vaktim olmuyor.

Siz beğendiniz mi Flormar Bluish Green Oje rengini?



22 yorum:

  1. o simli ile beraber ne güzel durmuş öyle ben de deneyeyim :)

    YanıtlaSil
  2. Çok canlı ve güzel gözüküyor.

    YanıtlaSil
  3. Yazın kullanmayı en bi sevdiğim renk ^^ Sim detayı da pek hoş olmuş hani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Benimde en sevdiğim renkler arasında

      Sil
  4. Çok beğendim. Zaten klasik Flormar ojelerinin kalıcılığına hayranım. Alınacaklar listeme girdi :)

    YanıtlaSil
  5. renge bayıldım :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. dört gündür dayanması çok iyiymiş :) Flormar ojelerini bende severek kullanıyorum rengi çok güzel mutlulukla kullan :))

    YanıtlaSil
  7. Renk çok tatlı bu yaz böyle renkler seviyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  8. Bayıldım canım :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  9. Öncelikle rengi çok güzel bitanem <3 <3

    Bende de bu renklerde birkaç oje var.. Flormar ojeler güzel dayanıyor.. İkinci katın kuruma süresinin uzaması beni de bunaltıyor ama olsun :))

    Süsleme de gayet şık ve yaza uygun görünüyor ^^

    Bitanem paylaşımını çok sevdim, sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, flormar ojeleri bende severim
      Sevgiler

      Sil
  10. Renk bir harika.

    YanıtlaSil
  11. Rengi ne kadar da hoş cidden.
    Suya girince soyulan ojelere bende çok gıcığım. Sonuçta elimiz sık sık suya giriyor.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu renk bir harika ve çok kalıcı o sebeple favorim :)

      Sil
  12. Çok hoş bir renk.Sıcak günler bitmeden bol bol kullanmalı...

    YanıtlaSil