15 Ağustos 2016 Pazartesi

ELİTE KISS PROOF LIP COLOR 102 NO

Selamlar :)) Mat rujlar hayatımıza girdiğinden beri benimde en çok kullandıklarım mat rujlar oldu. Elite kiss proof lip color serisinden 102 numaralı ruju bu yazıma misafir ettim.


ELİTE KISS PROOF LIP COLOR 102 NO
Elite kiss proof lip color 102


Elite kiss proof lip color kullanım performansı açısından benden geçer not aldı. Ağırlık vermeyen mat yapısı ve yassı aplikatörüyle kullanım kolaylığı sağlıyor. Ürünü sürerken dikkatli ve hızlı olmalıyız çabuk sabitleniyor çünkü. Ben sürerken dudağın iki üç noktasına uyguluyorum ve hızlı şekilde aplikatörle dağıtıyorum.Bendeki rengi dudak kusurlarını beli etmiyor ancak daha açık rengi belli edebilir. Mat ruj olduğu için dudağı kurutuyor ama kuruluk hissi görünümden belli olmuyor. Dudağımda duruşu bu şekilde.

ELİTE KISS PROOF LIP COLOR 102 NO
Elite kiss proof likit mat ruj

Kalıcılık olarak da uzun süre dayanıyor. Sabah sürdüğünüz ruj gün boyu kalıyor dudakta. Uzun süre kalıcı likit ruju dudaktan çıkarmak içinse çift fazlı bir makyaj temizleyicisine ihtiyacınız var.
Elite kiss proof lip color uzun süre kalıcı likit rujların toplamda 12 rengi satışta. Bendeki 102 numarası. Şuan satış fiyatı tam emin olmamakla birlikte 21 TL diye biliyorum. Ağırlık hiss vermeyen ve kalıcı mat ruj arıyorsanız bir şans verin derim elite kiss proof lip color serisine.


#onyüzmilyonoje Blogger Etkinlik Hediyesi
* Görüşlerim objektiftir.

6 yorum:

  1. Çok güzel durmuş mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Mat rujların bazıları çok kuru oluyor üzerine nemlendirici sürmek zorunda kalıyorum. Elite i kenara not aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncesinde de peeling ve nem sağlama yaparsan bu rujdan çok iyi verim alabilirsin bence.

      Sil