3 Haziran 2016 Cuma

AMUTIYA DREAM LASH MASKARA

Selamlar :))

Göz makyajının tamamlayıcısı olan maskaraları sevmeyen kişi sayısı azdır galiba. Sürekli daha iyisini bulmak için yeni rimeller denemekten çekinmeyiz. Bu yazıda sizlere amutıya dream lash maskaradan bahsedeceğim. Dolgunluk ve uzatma etkisi vaat eden amutıya dream lash maskara nasılmış bakalım birlikte.


AMUTIYA DREAM LASH MASKARA



Fırçası kıl yapıda, benim genelde tercihim silikon fırçalar oluyor, çünkü kıl fırçaların kirpikleri tarama ve ayırma performansını beğenmiyorum. Fırçanın kılları düz ve sıklık olarak orta diyebilirim. 


AMUTIYA DREAM LASH MASKARA

 Amutıya markası hayvanlar üzerinden test yapmayan bir marka. Vegan olması özelliğiyle markayı sevdim. Daha önce  amutıya likit rujları yazmıştım yazıya tıklayıp ulaşabilirsiniz.

AMUTIYA DREAM LASH MASKARA

Tekrar maskaraya dönecek olursam,  kirpiklerimde duruşu bu şekilde. Fotoğraflarda iki kat uygulanmış halini görüyorsunuz. Dream lash maskara hacim ve uzatma etkisi var dese de bana göre hacim vermesi ve uzatması orta seviyede. İki kat sürmede topaklanma yapıyor. Makyaj temizleyicilerle silmesi kolay, uğraştırmadan pratik şekilde silebilirsiniz. Gün içerisinde akma ve bulaşma yapmıyor. Rimelde aradığım özellik daha çok hacim ve tek tek ayırması. Benim tekrar alacağım bir maskara değil ama günlük makyajda kullanılabilecek bir ürün.
Amutıya markasına ınstagramdan @garden_of_cosmetics hesabından ulaşabilirsiniz.

#pembedunyam1yasinda etkinlik ürünü

2 yorum: