6 Nisan 2016 Çarşamba

BAHAR MEVSİMİNDE NASIL GİYİNMELİ- KOMBİN ÖNERİSİ

Selamlar :))

Ankara'da havaların birden ısınmasıyla hepimizde bir sevinç bir coşku :) Nasılda özlemişiz güneşi, güneşli günleri anlatamam. Hafta sonu mis gibi güneşi hissedince eve kapanıp kalamazdık ve kendimizi dışarıya attık. Bahar mevsiminde nasıl giyinmeliyiz ve kombin önerisiyle size bu yazıda ne giydiğimi göstereceğim. Bakalım hoşunuza gidecek mi?




BAHAR MEVSİMİNDE NASIL GİYİNMELİ- KOMBİN ÖNERİSİ




Güneşli havada kapalı mekanlara takılmayı, alışveriş merkezlerinde vakit öldürmeyi hiç sevmiyorum.Maşallahı var, güzel Ankara'mızda alışveriş merkezi cenneti. Melih başGan her yere alışveriş merkezi yapıyor ama bu güzel yazıda bunlardan bahsetmek istemiyorum. Fotoğrafları, Altındağ belediye sınırları içerisinde yer alan tarihi Hamamönü semtinde çektik. Tarihi konak şekilindeki mekanları ve yeşilliğiyle benim çok sevdiğim yerlerden biridir Hamamönü.

Hafta sonu spor kıyafetlerle rahat bir şekilde takılmayı seviyorum. Benim tercihim Kot pantolon üzerine tişört, spor ayakkabı ve deri ceketten yana oldu. Yırtık kotlar son hızla modasını korumaya devam ediyor, severek kullanıyorum bende.

BAHAR MEVSİMİNDE NASIL GİYİNMELİ- KOMBİN ÖNERİSİ



BAHAR MEVSİMİNDE NASIL GİYİNMELİ- KOMBİN ÖNERİSİ



 Tişört Little Big

Jeans: Levi's

Ayakkabı: New Balance

Deri Ceket: Batik 

14 yorum:

  1. hafta sonu benim de tercihim kot tshirt ikilisi oluyor...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş, blogunuzu takibe aldım bana da beklerim sevgiler
    Tasarım Evinden

    YanıtlaSil
  3. Çok şık ve rahat bir giyim.. Baharın gelmesiyle birlikte her yer cıvıl cıvıl artık.. Parklara gitmek en isabetli karar..:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahat ve şık olmak favorimdir :) Parkları ve yeşil alanları çok seviyorum

      Sil
  4. Hamamönü favorimiz oldu, Altındağ belediyesini tebrik etmek lazım, kombinin de çok hoş bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ebru'cuğum :) hem güvenli hem nezih bir yer.

      Sil
  5. Hamamönü bizim de favorimiz, hafta sonları sıklıkla gitmeye başladık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Huzur bulduğum bir yer :) belki bir gün karşılaşırız

      Sil
  6. Bahar geldiğinde bir kot bir t-shirt'ten güzeli yok ...

    YanıtlaSil
  7. Çok yakismis canim. Ben artik çalismadigim için genelde kot tercih ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, ben iş yerinde siyah kumaş beyaz gömlek artık böö geldi ://

      Sil