4 Aralık 2015 Cuma

KİWİ GECE KREMİ GOLD SUPRA MOIST INSTAGRAM ÇEKİLİŞİ

Selamlar :))

Kore kozmetik ürünlerini ülkemize getiren Limonian ile ınstagramda ortak bir çekiliş düzenledik.
Burada detaylı incelemesini yaptığım kiwi gold supra gece maskesini bir kişiye hediye edeceğiz. 

Şartlar çok basit,
  •   Beni ve limonian hesaplarını ınstagramda takip etmek
  •  Görseli paylaşmak 
  • Üç arkadaşınızı etiketlemek. 
  • Paylaşımda #senadankiwigold etiketini kullanmak. Şartlar bu kadar basit. Şansınızı denemek için hadi ınstagrama :))



10 yorum:

  1. canım blogun süperrrrrrrrrrrr olmuş ... iyi günlerde kullan . blog takipcili bol paylaşımlı olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Takipler tamam.. Şimdi çekilişe bakıyorum..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. hemen katılıyorum instagram adım lrznkrbyr

    YanıtlaSil
  4. Katılan herkese bol şans diliyorum...

    YanıtlaSil
  5. Katılanlara bol şanslar. facede paylaşayım katılmak isteyenler olabilir:)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar blogunuzu takibe aldım bende beklerim sevgiler http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil