30 Aralık 2015 Çarşamba

KIŞ KIZLARIYLA KIŞA MERHABA ETKİNLİĞİ - 1

Selamlar :))

19 Aralık tarihinde Sevgili Şükran'ın davetiyle İstanbul'a #kiskizlariylakisamerhaba etkinliğine gitmiştim. Şimdi o güzel güne ait detayları paylaşacağım.





Beşiktaş Cosi Cafede gerçekleşen etkinlikte çok keyifli zaman geçirdim. Yeni dostlar kazandım.






Şükran'cığımın ilk etkinliğinde yer aldığım için çok mutluyum. Bizler için her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünmüştü.

Etkinlikte sponsor markaların hediye ürünleri :))




Davetli bloggerlar, 

Etkinlikte ürün desteğinin yanında o gün bizimle olan firmalar da vardı.



 Ürünlerini çok severek kullandığım Revox  bizlere saç dökülmesini engelleyen serum göndermişti. Ürünleri,firmanın halkla ilişkiler müdürü Gamze Hanım'dan dinlemek çok keyifli. Her sorumuza içtenlikle cevap bulduk.


Yanımızda olan diğer bir firma Tatlımo bizlere kocaman bir çam ağacı getirmişti. Ürünlerin ne kadar leziz olduğunu halen bilmeyen var mı?



Çam ağacını bozup yemesi çok keyifliydi :)


Etkinlikte bizimle olan ve ürünlerini bizlere birebir anlatan bir diğer firmaysa TT Mask oldu. Tayvan menşeili cilt bakım maskeleriyle tanışmak çok güzel bir deneyim olacak. Maskeyi yeni yılda deneyeceğim ve etkilerini ayrıntılı olarak yazacağım.

Sosyal medyadan tanıdığım bloggerlarla yüz yüze tanışmak ve sohbet etmek çok keyifliydi. Herkesle konuşma tanışma fırsatı bulduk. Çok keyifli dakikalar geçirdik. Bizleri bir araya getiren Şükran'a tekrar teşekkür ederim.

Etkinliğe ait fotoğraflarla yazıyı sonlandırıyorum. Sponsor yazısının devamı bir sonra ki yazıda :))










        Sevgiler 



20 yorum:

  1. Ne güzel olmuş canım gitmen güzel bir buluşma olmuş

    YanıtlaSil
  2. güzel ve keyifli bir gün olmuş .. yeni ürünlerini de güle güle kullan Senacım..

    YanıtlaSil
  3. Yaaaaa Sena'cım ne iyi oldu seninle tanışmamız, ne kadar sevindim anlatamam , inşallah en kısa zamanda tekrar birlikte oluruz, iyi ki Şükran böyle bir etkinlik düzenlemiş, sizlerle tanışmışım :) öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seninle tanıştığıma çok sevindim :)
      O gün beni beklemen ve yol boyu bana eşlik etmen çok hoş bir davranıştı. En kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle

      Sil
  4. Daha böyle nice etkinliklere inşallah kuzum :)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir gün olmuş.Kurabiye ağacına ayrıca bayıldım ;)

    YanıtlaSil
  6. YENİ YILIMIZ KUTLU MUTLU OLSUN CÜMLETEEN :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)
      Size de iyi bir yıl dilerim, sevgiler

      Sil
  7. Harika görünüyor çam ağacı. Kıskandım şimdi

    YanıtlaSil
  8. herşey çok güzel görünüyor, sevgiler. <3

    YanıtlaSil
  9. 2016'ya da merhaba... :)

    Ben de beklerim! :))

    YanıtlaSil
  10. Nede guzel etkınlık olmuş canım , yenı yılın kutlu olsun. Gule gule kullan cıcılerınıde

    YanıtlaSil