28 Aralık 2015 Pazartesi

BİTİP GİDEN ÜRÜNLER

Selamlar :))
Yine bir bitenler yazısıyla buradayım. Her bitenler yazımda bahsettiğim eski rimelleri ayırıp atma işlemi yine olmadı. Kısmet 2016 yılına olsun diyelim.
İlk olarak Naturıgın organik saç boyasından bahsetmek istiyorum.


Ürünü AyışığıOrganik sitesinden satın aldım,saçlarımı boyamanın üzerinden 1,5 ay geçti. Ürünü incelemek ve satın almak için buraya tıklayınız
Saçlarımda beyaz yok, sadece kendi doğal saç rengime dönmek için saçımı boyadım. Ürün içerisinde amonyak, paraben,sls gibi zararlı maddeler bulunmuyor. Saçlarımı kurutmadan ve sertleştirmeden doğal rengine getirdi. Farklı renk seçenekleri için siteye bakabilirsiniz ve bu günlerde devam eden indirimden faydalanabilirsiniz.





Yves Rocher Evidance parfüm hoş bir çiçek kokusu, severek kullandım. Mayıs ayında doğum günü kampanyasından almıştım. Tekrar almam çünkü imza kokum değil, farklı alternatiflere açığım.
Nobren açık parfüm bir etkinlikte hediye verilmişti. Şekerli bir kokuydu ama içerisindeki alkol kokusu çok yoğun fark ediliyor, sevmedim.
Palmolive duş jellerinin hepsini çok seviyorum. Spa olanı rengi ve kokusuyla favorim, denk geldikçe aldığım ürünler arasında.
RDL göz kapsülü rossman mağazalarında satılan bir haftalık bakım kürü belirli aralıklarla alıp kullandığım ürünler arasında. Detaylı yazısını buradan okuyabilirsiniz
 RDL hydro göz altı pedi yine markadan anlaşıldığı üzere rossmanlarda satılıyor. Denk geldikçe alıyorum. Uykusuz kaldığım gecelerin sabahında günü kurtarıyorum. Nem vermesiyle daha aydınlık bir görüntü elde ediyorum.


Watsons ve Rituel de beauty siyah nokta bantları, iki markadan da memnunum ve bitince hangisi denk gelirse onu alıyorum.
Loreal triple active göz kremini yirmili yaşların başında severek kullandım ve cidden çok iyi geldi bana, ama şuan sadece makyaj yapmadan önce ekstra nem için kullandım ve iki kutu bitti.Tekrar almam çünkü elimde fazladan olduğu için kullanmıştım. Göz altlarında beze yapmadı. Genç arkadaşlarıma öneririm.
RDL hydro göz altı kremi yine yoğun nem vermeyi hedefleyen bir krem ancak 20 li yaşlara daha uygun. Denemek için aldım ama 20 lerin sonunda olduğum için çok faydasını görmedim.
Dax tek kullanımlık maske saçıma verdiği yumuşaklıkla gözüme girdi. Elimde bir kaç tane daha var. Saçlarım uzayınca onları kullanırım artık :)



Isıs pharma peeling günlük kullanıma uygun,cilt tonunu açan bir peelingdi. Lekelerim olmadığı için yorum yapamam ama kullandığım süre boyunca cildimde hassaslık ve kızarıklık yapmadı.
La roche posay effaclar yüz yıkama jeli akneye meyilli ciltler için, sivilcelerimin azdığı dönemde kurtarıcım oldu. Tekrar alacağım bir ürün.
Yves rocher ailesinden sadece lavantalı ayak peelingini sevdim. Kullanılabilir bir ürün. Onun dışında başka bir yves rocher cilt bakımı ve temizliği ürünü almayı düşünmüyorum. Narlı maske ve kayısılı peelingden bir fayda görmedim. Aslında iyi olduğunu düşünüyordum ta ki detaylı cilt analizi yaptırana kadar. 




Revox saç maskesini çook severek kullandım, incelenmiş hali için buraya tık tık
Pembe olan oriflame yüz yıkama jeli, hediye gelmişti sevmedim makyaj fırçalarımı yıkadım onunla, tekrar almam.
HC volume şampuanı çok sevdim cansız saçlarıma iyi hacim verdi. Evde yedeği var :)) Toni&Guy hacim serisinin şampuanı da aynı şekilde hacim konusunda çok iyi. Severek kullandım. İndirim dönemi tekrar alacağım. Hacim veren şampuanlar arasında tercih yapamayacağım. İnce telli ve zayıf saçlarımda iki şampuandan da istediğim verimi aldım.
Cosmed şampuan ve saç kremi küçük boydu o sebeple çok bir şey anlamadım. Seyahat ettiğim zamanlarda benimleydi. Tam boyunu almam.



Yves rocher pure system serisinden pelling yine büyük umutla aldığım ama faydasını göremediğim bir ürün. Zor bitirdim tekrar almam. Clinique yıkama jeli, yüz yıkama cihazları için üretilmiş bir ürünmüş. Deneme boy ürünün hiç bir artı yönü yoktu bence ticari amaçla üretilmiş :))

Farmasi Dr Tuna yeşil çay ağacı özlü tonikten umutluydum ama o beni yıktı, hayal kırıklığına uğrattı. Yoğun bir kokusu var ve düzenli kullanım sonucu bir faydasını görmedim.
Eeose yüz yıkama jeli set halinde olan bir ürün detaylı yazısı için tık tık
Severek kullanmıştım evde yedeğim var :))

Renkli kozmetik yok bu ay :)) 2016 da bol bol renkli kozmetik bitirmek dileğiyle
Sevgiler 

8 yorum:

  1. Darısı yenilerinin başına

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir bitenler yazısı olmuş :) RDL ürünlerini bende yavaş yavaş denemeye başladım umarım memnun kalırım bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarken çok sıkıldım yine :)
      RDL ürünleri cidden başarılı canım, fiyatı da uygun.

      Sil
  3. yılın son ayı başarılı geçmiş 2016 ya darısı artık..:-))

    YanıtlaSil
  4. Evidence Intense favori kokum benim ;)

    YanıtlaSil