7 Haziran 2015 Pazar

WELLNESS&BEAUTY VANİLYA VE MAKADEMYALI DUŞ KÖPÜĞÜ


Selamlar :))

WELLNESS&BEAUTY VANİLYA VE MAKADEMYALI DUŞ KÖPÜĞÜ

Günün yorgunluğunu duş keyfiyle atmayı seviyorsanız ve vanilya kokusundan hoşlanıyorsanız size güzel bir üründen bahsedeceğim. Rossmann mağazalarında satılan wellness & beauty ürünlerini severek kullanıyorum, bir alış verişim sırasında vanilyalı duş köpüğünü gördüm ve denemek istedim. 

WELLNESS&BEAUTY VANİLYA VE MAKADEMYALI DUŞ KÖPÜĞÜ


Şişeyi hafifçe çalkalayıp dik şekilde sıktığımızda çoğalan bir köpükle karşılaşıyoruz. Güzel vanilya kokusu beni hemen etkisi altına alıyor, koku kalıcı değil ne yazık ki, içerisindeki makademya yağı cilde nem veriyor. Bu nem kış ayları için yeterli değil ama, çok kuru cildiniz yoksa yaz mevsiminde yeterli gelebilir. Ürünü elime sıkıp vücuduma uyguluyorum. Lifle kullanmayı tercih etmiyorum çünkü lif köpüğü yiyormuş gibi geldi bana (o ne demekse!) 



WELLNESS&BEAUTY VANİLYA VE MAKADEMYALI DUŞ KÖPÜĞÜ

Ürün içerisinde silikon,paraben,mineral yağ ve alkol bulunmuyor. Nispeten temiz içerikli bir ürün, kokusu da çok hoş, vücuttan arındırılması da oldukça basit bir duş köpüğü ve uygun fiyatlı bir ürün. Tam emin olmamakla birlikte 10 TL ve altı gibi bir fiyatı vardı.
Sizde vanilya kokulu ürünleri seviyorsanız bu ürüne bir şans verin derim. 

24 yorum:

  1. Rossmann Mersin'e açılırsa alınacaklara yazdım :)

    YanıtlaSil
  2. Bende de bu ürün var ama henüz deneme sırası gelmedi, madem sen sevdin; ben de seveceğime eminim. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, seninde yorumlarını bekliyorum o zaman :))

      Sil
  3. Çok köpürmüyor ama kokusu nefis o yüzden kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Kopurmeyince temizlenmis gibi olmuyor ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürün köpük forumda zaten canım, elimdeki sadece bir fıs :)

      Sil
  5. Bu ürünü severek kullanıyorum bende.Dediğin gibi lifsiz el ile uygulama gerektiriyor :))

    YanıtlaSil
  6. bayılırım vanilya kokusuna
    kullanımı da hoş gözüüküyor kullanmayı çok isterim

    YanıtlaSil
  7. Köpük formunda olması çok hoşuma gitti denenecekler listesine alındı teşekkürler...

    YanıtlaSil
  8. Vanilya kokuluysa tamamdır...:) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Vanilya en sevdiğim koku dur. Duşjeli, parfüm, losyon vede pastalar da bayılıyorum. Mumlarım bile vanilya kokulu. Artık bu güzelliğide almak düşüyor.

    YanıtlaSil
  10. vanilya kokusunu bayılırım ilk fırsatta Rossmann 'a uğramam gerekiyor

    YanıtlaSil