25 Mayıs 2015 Pazartesi

BALMOZON OZONLANMIŞ YAĞ- PROFESYONEL CİLT BAKIM SERUMU

Selamlar :))


BALMOZON OZONLANMIŞ YAĞ- PROFESYONEL CİLT BAKIM SERUMU

Bir süre önce kullanmaya başladığım balmozon profesyonel cilt bakım serumundan bahsedeceğim bugün.  

Ozonlanmış yağ saf oksijenden elde edilen ozon gazının belirli bir süresince zeytinyağı içerisinden kabarcıklar halinde geçirilmesiyle elde edilir.
Ürünün kullanım alanı çok geniş,
-Ağız içi yaraları
-Böcek sokmaları
-Cilt enfeksiyonları
-Genital enfeksiyonlar
-Spor yaralanmaları,kas ağrıları
-Saç dökülmesi
-Selülit tedavisi
-Güneş ve radyasyon yanıkları
-Ülser
-Mantar

İnternetten aldığım bilgiye göre; Balmozon, içeriğindeki yoğun oksijen ile hücre oksijenlenmesini arttırır... Onarılma ve yenilenme için dokuları hazırlar... Cilde canlılık ve parlaklık sağlar... Akneyi iyileştirmek ve cilt lekelerini gidermek için etkilidir. Cilt enfeksiyonları, pişik ve iyileşmeyen yaralarda kullanılır. Ağız içi aft ve yaralarda, böcek sokmalarında, diş eti kanamalarında, diş beyazlatmada, selülitli görünümü hafifletmede, saç dökülmesinde ve spor yaralanmalarında dokunun onarılması için kullanılabilir. Gribal ve genital enfeksiyonları hafifletmede, siğillerde, topuk çatlaması, nasır gibi durumlarda iyileştirici olarak kullanılabilir.

BALMOZON OZONLANMIŞ YAĞ- PROFESYONEL CİLT BAKIM SERUMU

Ürünü sadece cilt için kullanıyorum ben, diğer etkilerine yorum yapamam ama buralı olmayanlar lokali blogundaki incelemeye bakabilirsiniz. 

Aşırı derecede sorunlu bir cildim yok, dönem dönem sivilce sorunu yaşıyorum ve strese bağlı sivilcelerim çoğalıyor. Balmozon cilt bakım serumunu gece yatmadan önce sürüyorum, çıkan ve yeni çıkmaya başlayan sivilceleri söndürüyor, kızarıklığı hafifletiyor. Ürünü kullanmaya başladıktan sonra cildimin sağlıkla parladığını gözlemledim ve yakın çevremden bunu duydum, bu durum beni yeterince mutlu etti :))


BALMOZON OZONLANMIŞ YAĞ- PROFESYONEL CİLT BAKIM SERUMU
Ürünün tek eksi yönü kokusu. Koku hassasiyetiniz varsa ürünü kullanabileceğinizi sanmıyorum, ilk günler bende kullanırken zorlandım ama sonrasında alıştım. Ürün pompalı şişede satılıyor ve buzdolabında saklandığı takdirde son kullanma tarihine kadar bozulmadan kalabiliyor. İçerisinde kimyasal,sentetik,petrol türevi maddeler ve parfüm bulunmuyor. Cilt üzerindeki etkilerini sevdiğim için kullanmaya devam edeceğim. Ürünü incelemek için Balmozon'un kendi sitesine  bakabilirsiniz.

*Firma tarafından gönderilmiştir,objektif yorumlarıma dayanır.

27 yorum:

  1. Şu an yüzümde bu serum var :)) Mucize etkilerini gün be gün daha da çok hissediyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Ben kullanamadım inanılmaz kötü kokuyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bence kullanmalısın süper bir ürün ://

      Sil
  3. Senacığım bu kadar ürünü nasıl takip ediyorsunuz.İşiniz zor görünüyor.Birde bunları denemek veya kullanmanız gerekiyor tavsiye etmeniz için.değilmi.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacığım ürün geleli bir aydan fazla oldu ve düzenli kullanıyorum. Denemediğim ürünü yazmıyorum. Genelde en az iki hafta denedikten sonra yazıyorum.
      Sevgiler

      Sil
  4. bir çok şeye iyi geliyormuş güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  5. Ozondan kaynaklı bir koku sanırsam :) Faydalarına bakınca kokusuna katlanılabilir bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ozon kokusu daha baskın ama bir kaç kullanımda kokuya alışıyorsunuz.

      Sil
  6. ne çok kullanım yeri varmış. sağlıkla kullanın,sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar faydalıymıs mutlaka denemeliyim bu bende bloğuma bekliyorum canım bloğunu da takipdeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin ;)

      Denedikten sonra yorumlarını bekliyorum canım.

      Sil
  8. bu kadar şeye aynı anda fayda ediyor olması biraz korkutucu geliyor bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şeyi bende düşündüm ve galiba zeytinyağının mucizesi, içerisinde kimyasal olmaması da ürünü başarılı kılıyor olabilir bence.

      Sil
  9. Kötü kokusuna bende katlanamıyorum maalesef ya (:

    YanıtlaSil
  10. ben de yeni kullanmaya başladım..şimdilik gayet memnunum

    YanıtlaSil
  11. Ürünün kullanım alanı ne kadar genişmiş,paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. Paylaşım için teşekkürler :) Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  13. Daha önceden bu kadar geniş bir kullanım alanı olduğunu bilmiyordum.Paylaşım için teşekkürler.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Her derde devaymış, denemek lazım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denersen yorumlarını bekliyorum canım :)
      Sevgiler

      Sil