9 Mart 2015 Pazartesi

KIEHL'S CREAMY EYE TREATMENT / AVOKADOLU GÖZ KREMİ

                                                                             Selamlar ;))

KIEHL'S CREAMY EYE TREATMENT / AVOKADOLU GÖZ KREMİ

Göz altlarım kuru ve hangi kremi kullanacağımı şaşırmış durumdayım. Bir çok kişinin ayıla bayıla kullandığı kiehl's avokadolu kremi bende bin bir umutla aldım ve kullanmaya başladım.

Katı bir yapısı var kremin,parmak uçlarınızla ısıtıp uyguladığınızda katı halden sıvı hale geliyor. Krem içerik olarak su bazlı. Nem bombası diyorlar kendisine.Benim,kuru göz altlarıma yeterli gelmedi malesef.

KIEHL'S CREAMY EYE TREATMENT / AVOKADOLU GÖZ KREMİ

Kremi,kasım ayından itibaren düzenli olarak kullanıyorum. Sabah ve akşam olmak üzere günde iki kez uyguladım ama yinede kuru göz çevremi nemlendirmeye yetmedi. Sabah kullandığımda, üzerine makyaj yaptığım zaman gün içerisinde ince çizgilere makyajın dolduğunu gördüm :((( Hani bu krem nem bombasıydı,hani 24 saat nemlendiriyordu,gece sürünce sabah ihtiyaç duymuyordunuz? 

KIEHL'S CREAMY EYE TREATMENT / AVOKADOLU GÖZ KREMİ

Ne yazık ki bu kremden istediğim verimi alamadım ben. Herkesin öve öve bitiremediği krem bana yeterli gelmedi. Sürdüğüm an katı halinden parmaklarımda ki ısı etkisiyle yumuşuyor,su gibi göz çevreme yayılıyor ve 10 dk sonra tamamen emiliyordu,gün içerisinde göz altlarım yine kuru ve nemsiz oluyordu. Nem vermesi yeterli gelmediği gibi göz çevremde anlık bir ışıltı ve aydınlatmada sağlamadı.15 ml boyunu 79 liraya almıştım.Tekrar almayı düşünmüyorum. Sizlerin tavsiye edeceği krem var mı?

32 yorum:

  1. Yine çok şişirilen ürünlerden biri herhalde :) Benim de göz altlarım kuru ve umudum bu kremden yanaydı yazını okuyunca çok şaşırdım, arada kaldım şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde beklentim büyüktü :( ilk olarak tester denemenizi tavsiye ederim.

      Sil
  2. en sonunda benim gibi beğenmeyenlere rastladım:) bende alerji yaptı, gözaltlarım minik minik sivilce doldu..neyseki testerla denemiştim, tam boyunu almadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam boy almadığın için şanslısın, beğenenler çok abartıyor bence pr ürünü galiba,yoksa bu kadar samimiyetsiz ürün olamaz.

      Sil
  3. Böyle ne hissettiyse yazan blogları çok seviyorum. Sırf herkes övüyor aman ben kötü bişey söylemeyeyim mantığında olanları anlamıyorum. Göz kremleri benimde çok dikkatimi çeker deneyimleri merak ederim. Yorumların için çok sağol canım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için ben teşekkür ederim, sorun bende mi dedim bir arkadaşıma denettim o da benimle aynı fikirde,düzenli su içerim,uykuma dikkat ederim sorun bende değil kremde ;)

      Sil
  4. Muhtemelen kurudan normale dönük bir gözaltı yapısına sahip olabilirler diye düşünüyorum. Ama neredeyse olumsuz bir yorum duymadığım bir kremdi. Herkesin memnun kalması normal mi bilemem :) Yves'in adını tam bilmiyorum ama Hydra Vegetal serisinde böyle mavimtrak yeşilimtrak bir kabı olan nemlendirici özellikli göz kremi var, onun testerını edinebilirsen bir dene derim. Benim gözaltlarım daha çok normal diyebilirim ve ürünün nemlendirmesi yeterli geliyor. Fakat clinique'nin sonra dermalogica'nın age serisinde ki nemlendiricisini de cok beğenmiştim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Clinique,dermalogica ve yves tavsiyelerine bakacağım. Kremi çok merak ederek aldım ama ihtiyaçlarıma cevap vermedi :( Nilgün'de alerji yapması da kötü olmuş.

      Sil
  5. bende denemeyi düşünüyordum bu saatten sonra başka bir ürün denemeye karar verdim
    teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk olarak tester istemenizi tavsiye ederim.
      Sevgiler

      Sil
  6. İlk anda verdiği nemlilik hissi gerçekten 10 dk sonra kayboluyor..Şişirilmiş bir ürünle daha karşı karşıya kaldık :=)) Bende testerdan denedim iyi ki almadım =)

    YanıtlaSil
  7. Cildim alerjik olduğu için bu tip ürünleri kullanmaya çok korkarım. Bilgi için teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. cilt ürünlerinde hassasiyet gerçekten çok önemli. Sevgiler...
    renklipastasepeti1.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,cilt tepki verdi mi gerçekten tedavisi zor oluyor :/

      Sil
  9. Paylaşım için teşekkürler..Benimde cildim çok hassas aynı sorunları yaşıyoruz..

    YanıtlaSil
  10. Üzgünüm tavsiyede bulunamayacağım. Çünkü düzenli kullanma alışkanlığım hiç yok.Rafta bekliyor. Umarım güzel bir krem bulursunuz. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Ay ben bu kremi herkesten övgüyle duyduğum için acayip merak ediyordum. İlk defa memnun olmayan birini okudum.

    YanıtlaSil
  12. dürüstlüğün için teşekkürler, bazı ürünler gerçekten çok şişiriliyor. Benim de göz altlarım çok kuru, Watsons pure&beauty göz kremi ço güzel nemlendiriyor, stoklamıştım hatta (siyah kutuda olanı)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dürüst olmak lazım,keşke bende yazılanlara inanıp almasaydım :(
      Tavsiye için teşekkür ederim,en kısa sürede bakacağım önerinize.

      Sil
  13. Bu ürün o kadar çok beğeniliyor ki ben de çok denemek istiyordum ama demek ki ilk testerını denemek lazım, çok bilgilendirici bir yazı olmuş :)
    seasonsketch.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel bir paylaşım olmuş

    http://kasimtok.blogspot.com/

    #BlogYazarlarıDayanışmaPlatformu

    YanıtlaSil
  15. Kiehlsin yuz maskesini denemiştim ben cok iyiydi ama göz kremini ilk kez sende goruyorum canım. Benim tavsiye edeceğim Purnem markası var organik göz kremleri denemediysen ben cok memnun kalmıstım, eskiden oriflame ın bir goz kremi vardı o da iyiydi jel seklinde ama hala var mı ve isminide hatırlayamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oriflame kullanmıştım ama bana yeterli gelmiyor :( Purnem aklımda olan markalardan biri,tavsiye için teşekkür ederim
      Sevgiler

      Sil
  16. kiehls genel olarak hayal kırıklığına uğrattı beni, özellikle içerik olarak :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriğine bakmadım ama memnun kalmadım bende.

      Sil