22 Aralık 2014 Pazartesi

#SEDAVESENAİLEKIŞAMERHABA ETKİNLİĞİ BÖLÜM 3 / SPONSORLAR

Selamlar :))
14 Aralık tarihinde Seda ile birlikte gerçekleştirdiğimiz etkinliğimizin sponsor yazısıyla seriye devam etmek istiyorum. Daha önceki yazılarımı buraya ve buraya  tıklayarak okuyabilirsiniz. Sponsorlarımızın şimdilik bir kısmını yazacağım,devamı sonra :)

Bazı ürünleri mekanda masalara dizdik,bazılarını da misafirlerimiz için aldığımız kırmızı poşetlere yerleştirdik ve bakalım neler varmış hediyelerimizin arasında.



 Ürünlerin toplu görüntüsü böyle.Bazılarına göz atalım birlikte.


 Ürünlere geçmeden önce ilk olarak yeni yıl kurabiyelerimizi göstermek istiyorum, ınstagramda ezginin kurabiyeleri bizler için yeni yıl temalı çok tatlı kurabiyeler hazırlamıştı. Ezgi'ciğim ellerine sağlık :)


Lansman yapan firmalarımızdan biri olan Dermokil bizlere kil maskesi ve nemlendirici krem yolladı.Denedikten sonra detaylı yazacağım.
İçinizde kullanan varsa yorumlarını paylaşırsa sevinirim.


 A&G Dax bizlere simli vücut losyonu ve saç bakım ürünlerinin numunelerini gönderdi.


 Pakmaya tatlı bir paket yolladı. Aşkım sana pastalar yapacağım o_O


 Selin harika bir sepet yolladı,ürünlere bayıldım ama en çokta sepeti sevdim :)


 Deniz kozmetik bizlere çok şık çanta içerisinde harika ürünler getirdi. Detaylı yazıları yazmak için sabırsızlanıyorum :) Freeman maskeleri çok merak ediyorum, pupa ürünleri şimdiden favorim olmaya aday.



 Şık bir sunumla fondöten ve gloss gönderen Note markası. Bugüne kadar kullandığım note ürünlerinden memnun kaldım,fondöteni ilk kez deneyeceğim.


 Lansman yaparak bizlere bilgi veren ve cilt analizi yapan Cosmed, sample ürünler yanı sıra üç şanslıya tam boy ürünler verdi, o şanslılardan biri bendim.


 Dermadolin bizlere çeşitli ürünler göndererek destek oldu.


Nashi Argan sample boy ürünlerden oluşan mini ama çok şirin bir paket yollamıştı.

Etkinliğimize ve sponsor firmalarımıza ait daha fazla fotoğrafı sosyal medyada #sedavesenailekışamerhaba etiketiyle aratarak bulabilirsiniz Şimdilik bu kadar, başka bir yazıda sponsorların devamında görüşmek üzere :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder