23 Aralık 2014 Salı

DERMOKOZMETİKTE NARECZA

Selamlar :))
İnternet alışverişini sevmeyen yoktur sanırım. Mağazaları gezmektense,bildiğim ürünleri internetten sipariş vermeyi seviyorum ben.İnternet alışverişinde dikkat edilmesi gereken bir nokta güvenli siteden alışverişi yapmaktır. Ben bu güven sorununu NarEcza ile aştım. Zengin ürün çeşidiyle ve bir sorun anında muhatap bulabileceğimiz birilerinin olmasıyla NarEcza benim alışveriş yaptığım bir site. Son zamanlarda sitelerinde neler dikkatimi çekmiş onlara bakalım.





Neostrata Oil Control/ yağlı ciltler için kontrol jeli,yağlı bir T bölgem var,gün içinde makyajımın akmaması ve parlamaması için ciltteki yağı kontrol altına alacak bir baza ihtiyaç duyuyorum, ayrıca neostrata oil control akne oluşumunu engellemeye yardımcı bir ürün.


Caudalie ürünlerini sevmeyen var mı?Ben rastlamadım :)) Narecza.com sitesinde caudalie ürünlerini detaylıca inceleyebilir ve size uygun olanlardan sipariş verebilirsiniz.



Anti Agening özelliğe sahip bir ürün olan PCO/ plasenta koyun maskesi cilt bakımını tamamlayan bir ürün. Lazer,epilasyon gibi işlemlerden sonra kullanılabileceği gibi, sarkmış,yıpranmış cilt içinde kullanılabilir.



Actıvar kapsül bağışıklık sistemini güçlendiren, DNA onarımını destekleyen etkileriyle patentli şekilde kontrol altına alınmıştır.Hem yüzeysel olarak cilde uygulanabilir hemde ağız yoluyla kullanılabilir.



Nuxe nemlendirici ve yatıştırıcı krem cildimizi 24 saat boyunca nemlendiren özleri içerisinde bulunduran bir krem.Sağlıklı bir cilt yeterli nemle mümkündür. Nuxe bu konuda çok iyi özlere sahip krem içerisindeki nar özüyle nem vermesi yanında cilt üzerinde yatıştırıcı etkisi de mevcut.

Kendinize yada sevdiklerinize bakım hediye etmek isterseniz NarEcza sitesine bakabilir,gönül rahatlığıyla sipariş verebilirsiniz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder