5 Ekim 2014 Pazar

BAYRAM MAKYAJIM VE KULLANDIĞIM ÜRÜNLER

                                                                           Selamlar :))

Herkese iyi bayramlar dileyerek konuya giriş yapıyorum.Galiba bayram çocukken daha güzeldi,bende her insan gibi nerede o eski bayramlar diyorum.Bayramdan şikayet ediyor olmam, giyinip süslenip makyaj yapmama,tatilin keyfini çıkartmama engel değil tabi.


bayram makyajı

 Kullandığım ürünler,

  • RT fırçalar
  • Note long lush maskara
  • The balm mary lou ve cindy lou aydınlatıcı
  • Farmasi bb krem göz altı kapatıcısı
  • Farmasi allık
  • Farmasi gloss
  • OC Eight matlaştırıcı jel
  • M.Asam fondöten

bayram makyajı
Genel görünüşüm bu şekildeydi.Makyajıma başlamadan önce cildimi nemlendirdikten hemen sonra OC eight matlaştırıcı jeli sürdüm.M.Asam köpük fondöteni üzerine uyguladım. Farmasi dörtlü paletten açık mavi ve koyu mavi ile iki ton gölgeli göz makyajı yaptım.Note rimeli iki kat sürdüm. Yorgun mor göz altlarım için yine farmasi kapatıcıyı kullandım.Göz pınarlarımda ve kaş altında mary lou kullandım. Allık uygulamadan önce elmacık kemiklerime cindy lou aydınlatıcıyı hafifçe sürdüm ve üzerine allık uyguladım. Farmasi kırmızı glossla makyajımı tamamladım. Bayram sonrası ürünlerin detaylı incelemesini yazacağım. İlk olarak istediğiniz varsa belirtin lütfen yoksa kafama göre takılacağım :))

bayram makyajı kolye çeşitleri

Çok severek kullandığım aksesuar ise, bu beyaz taşlı kolyem oldu :)) çok şık ve kokoş.

Herkese tekrardan iyi tatiller ve mutlu bayramlar dilerim :))

9 yorum:

  1. Kolyeye bayıldım beybııı :* ıyı bayramlar hoş olmuş makyaj gomlek .....hepitopu hepiciği :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım, sana da iyi bayramlar.

      Sil
  2. İyi bayramlar...Güle güle kullan.Her zamanki gibi gene güzel bir paylaşım yapmışsın.Tebrikler...

    http://satinfan.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim makyajını. :) Saçın da çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım,beğendiğine sevindim :) Saçlarımda Toni&Guy hacim veren köpük var.

      Sil
  4. Bende seni seviyorum canım ♥
    Beğendiğine sevindim

    YanıtlaSil