7 Ağustos 2014 Perşembe

KRAUTERHOF ANTI CELLULITE GEL

ANTİ SELÜLİT JELİ

                                                                            Selamlar :))

Biz kadınların en büyük sorunlarından biri selülittir. Selülitim yok diyen kadın varsa gitsin atlasın köprüden! Üzülmeyin kızlar bende artık bu selülit soruna el attım. . Neyse ben diyete başladım spora başladım derken biraz azalttım selülitlerimi ama hiç krem alıp kullanmadım,krem kullanmayı zahmetli ve gereksiz buluyordum. 22 haziranda #özelizbizbloggerızbiz etkinliğinde sponsor olan krauterhof firmasının hediyelerinden biri de selülit kremi oldu.Denemeye başladım çünkü çook merak ediyordum etkisi ne olacak diye.Yaz mevsimi bitmeden de yorumlamak istedim belki aranızda denemek isteyen olur.

krauterhof anti cellulit gel

Alman markası olan krauterhof selülit kremi kavanoz içerisinde ve 250 ml,fiyat olarak 35 - 40 lira arasında değişiyor galiba.


krauterhof anti cellulit gel

Etkilerine bakacak olursak süper bir ısıtma etkisi var. Kışın sür, bir süre hiç üşümezsin o derece. Sürdükten kısa bir süre sonra bir yanma etkisi başlıyor  ve bu etki yarım saat falan sürüyor. İçerisinde etken madde olarak kafein,carnitin,nane yağı,biberiye ve panthenol var,galiba hamileler kullanamaz.
Akşamları sürülmesi tavsiye ediliyor,aslında spordan önce sürmek daha iyi olabilir ama uzun zamandır spora gitmiyorum o sebeple en kısa zamanda ürün bitmeden spora başlasam daha iyi olacak.

krauterhof anti cellulit gel

Jel kıvamında ve yapışkan değil. Her akşam düzenli sürüyorum gözle görülür şekilde sonuç aldım. Ay tabi buraya basen fotomu atamam! 
Düzenli kullanımla cilt yumuşacık oluyor ve nemlendiriyor,ferah bir kokusu var bana limon kokusu gibi geldi,rahatsız etmiyor.
Uzun zamandır düzenli kullandığım kutu içerisinden belli :)) Gerçekten etkili bir krem biberiye yağından öyle bir alev alev yanıyor ki yıkamamak için kendimi zor tutuyorum. Ürünü sürdükten sonra ellerimi de mutlaka yıkıyorum çünkü değdiği yeri yakıyor :) ürün bitince tekrar alacağım ve gelecek yaza bende selülitsiz olacağım. Sizde bu ürünü denediniz mi? Selülit ile nasıl mücadele ediyorsunuz?

46 yorum:

  1. ben de oriflame kullanıyorum gerçekten beklemediğim şekilde sonuç vermeye başladı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç kullanmadım oriflame ürününü ama merak ettim :) bu üründen vazgeçer miyim ama bilemiyorum :))

      Sil
  2. Ben kışın denemeye niyetliyim yakma ve ısıtma erkisinden dolayı:))

    YanıtlaSil
  3. orfilamede şıkılaştırıcıda iyiydi bak ürünlerini tavSiye ederim tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oriflame tavsiyesi çoğaldı galiba bakacağım :D

      Sil
  4. bende bu ürünü kullandım ve çok memnun kaldım , herkesede tavsiye ediyorum hatta sizin gibi bloğumdada paylaştım , fiyatıda etkisine göre oldukça makul bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen ışınlanıyorum bloğuna canım,bende çok sevdim bu ürünü :)

      Sil
  5. ay ben unutmuştum bunu tatil dönüşü başlayayım hemen

    YanıtlaSil
  6. Bende şu ara kullanıyorum ama o yanma etkisi varya çıldırtıyor bazen beni :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Felaket bir ürün ya :) bende deli oluyorum, yıkamamak için zor duruyorum

      Sil
  7. ürün piyasaya sürülmeden önce kullanma şansım olmuştu ve etkisine inanamıştım sonunda bulundu çare demiştim ☺ kullanılmasını tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şanslısınız ilk deneyenler olmuşsunuz :)
      Bende herkese tavsiye ediyorum.

      Sil
  8. bende kullanıyorum bu kremi memnunun ama yazın kullanılacak gibi değil yanma fena :D kışın yine kullanıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu bitireyim kış için alacağım :D o zaman tüm vücuda sürerim galiba

      Sil
  9. Bana özelden basen resmi at:D Merak ettim ya Watsons'ta görmüştüm sanki, başka nerde satılıyo tatlım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana özel soyunacağım :D
      İnternette dermo eczane ve kozmetik sitelerinde var,yanılmıyorsam gratislerde de olması lazım

      Sil
    2. watsonsta indirim varmış 27 tl mi neydi aldım bugün:))

      Sil
  10. Sonuç alman gerçekten iyi. :)
    Ben inanmıyordum böyle şeylere :)

    YanıtlaSil
  11. merhaba bu ürünü bugün duydum bazı bloglarda sizin blogdada görünce yorum atmadan duramadım. gerçi siz yazalı cok olmuş ama inşallah cvp yazarsınız. agustostan berı baya zaman gectı suanki etkisi nasıl acaba baya faydası oldumu. benım bıraz selülit dişinda dogumdan kalan çatlaklarım var bıraz acaba bu krem catlaklarada faydalı olurmu bı bılgınız varmı ya da krem kutusunun üzerinde yazıyormu böyle bir bilgi acaba. cvp verirsenız sevınrıı tesekkurler.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünü severek ve düzenli kullandım,etkisini gördüğüm bir ürün oldu,ne yazık ki çatlaklar üzerinde etkili değil.
      Sevgiler

      Sil
  12. Kizlar bn göbek ve basen bolgeme kullancam faydali olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanmıyorum :// yinede araştırmakta fayda var.

      Sil
    2. ben kullandım yaramıyor malesef :(

      Sil
    3. Demek ki kalça basen bölgesi için

      Sil
    4. evet :) firmaya yoğun istek yapalım da karın bölgesi içinde ürün çıkarsın :))))))

      Sil
    5. Hemen mail atalım ;))

      Sil
    6. Sayfasında gobek bölgesine sürebilirsiniz diyo

      Sil
    7. Sayfasında gobek bölgesine sürebilirsiniz diyo

      Sil
    8. Denemek lazım o zaman :)

      Sil
  13. Benim karnimda ise yaradi. Ama bacak ve popodaki etkisi daha fazla.

    YanıtlaSil
  14. Bacaklarımın iç kısımlarında bu yıl kendini göstermeye başladı selülit. Cosmed in iki ürününü kullanıyorum bunun için ama bir faydasını görmedim şu zamana kadar.
    Ben de mi bu ürünü alsam bilemedim ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cosmed bende de var serum ve krem ama işe yaramıyor malesef :)
      Bu ürüne bir şans verebilirsin indirim dönemi

      Sil
    2. Bitenler yazından buraya ışınlandım ama daha önce okuduğumu yorumumu görünce hatırladım.
      İlk fırsatta çıkıp alayım. Aklımda kalmasın en azından:)

      Sil
  15. Bir de bu ürünü sürdükten sonra hemen streçleyin kendinizi kızlar asıl etkiyi o zaman görüceksiniz 2 günde 😉

    YanıtlaSil
  16. Bir de bu ürünü sürdükten sonra hemen streçleyin kendinizi kızlar asıl etkiyi o zaman görüceksiniz 2 günde 😉

    YanıtlaSil
  17. Şuan çok merak ettim,almalıyım :)

    YanıtlaSil
  18. Gozle gorulur etkisini kac kullanımdan sonra gordunuz? Ne kadar bir surecte selulitleriniz azaldı veya yokoldu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben üçüncü kutuyu aldım, etkisini ilk 2 günde gösterdi. Gerçekten azaltıyor. Tamamen bitirdi diyen bir yoruma hiç rastlamadım ama azaltması bile çok iyi bence çünkü yıllardır ağırlık çalışıyorum hatta fitness eğitmeniyim ancak o kadar spora ve beslenmemin düzgün olmasına rağmen selülitlerimin olması çok canımı sıkıyordu. Ben kesinlikle tavsiye ediyorum.

      Sil
  19. Ben üçüncü kutuyu aldım, etkisini ilk 2 günde gösterdi. Gerçekten azaltıyor. Tamamen bitirdi diyen bir yoruma hiç rastlamadım ama azaltması bile çok iyi bence çünkü yıllardır ağırlık çalışıyorum hatta fitness eğitmeniyim ancak o kadar spora ve beslenmemin düzgün olmasına rağmen selülitlerimin olması çok canımı sıkıyordu. Ben kesinlikle tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil