23 Haziran 2014 Pazartesi

MOR MİM ( BAYAN VERTİGO VE EZONOMİK )

                                                                            Selamlar :)
Yoğun geçen iki haftanın sonrasında cevaplamaya başlıyorum.Geciktirdiğim için kusura bakmayın kızlar. Bayan Vertigo ve Ezonomik blog beni mimlemişti artık cevap versem iyi olacak.


*En çok sevdiğin yönünün hangisidir?

İki yüzlü olmamak

nypdsena

*Sen hiç yağmur altında ağladın mı?

Evet ağladım :)

*Diyelim ki sana üç dilek hakkı tanındı ama sadece insanları değiştirebileceksin neleri,kimleri yada hangi özellikleri değiştirirdin?
İki yüzlü ve çıkarcı tipleri değiştirirdim birde dedikoducular var :) yüzüme gülüp arkamdan konuşanları da unutmuyorum sizi de değiştirmek isterim.

*Sen hiç yaz yağmurunda denize girdin mi?

Özellikle yağmur yağsın da denize gireyim durumu olmadı ama denizde yüzerken yağmur başladı ve çıkmadık denizden :))


*Yaşadığın en gülünç durum nedir?

Sürekli komik duruma düşüyorum desem doğru olur galiba, ama en komik an çalıştığım kurum müdürüne 'siz nerenin müdürüsünüz?' diye sorduktan sonra bizim müdür olduğunu öğrendim ve kısa süreli şok yaşadım

*Kendine ünlüler dünyasından bir eş yada sevgili seçseydin kimi seçerdin?
Tabi ki de Cübbeli Ahmet Hocayı seçerdim çok ünlü asdfghjkl

*Hayatın bir film ola hangi aktör yada aktris oynasın isterdin?
Ben oynayacağım benden başkası olmaz :)
little butterfly

*Sen hiç halka açık bir alanda kimsenin ne düşündüğünü umursamadan ağladın mı?
Evet hemde bir çok kez

*Süperman mi Batman mi?
Süperman
little butterfly blog

*Çocukken hepimiz bir nesneyi yada olayı başka bir şey zannederdik,mesela eyfel kulesini elektrik direği sanmak gibi. Senin böyle ilginç düşüncelerin var mıydı?
Kara fatma böceklerinin eskiden insan olduğunu ölünce böceğe dönüştüğünü sanıyordum :)


*Hayatın anlamı nedir?

Mutlu,sağlıklı ve huzurlu nefes almaktır.
Yaparken çok eğlendim beni mimledikleri için Bayan vertigo ve Ezonomik blog sahiplerine tekrar teşekkür ediyorum.


13 yorum:

  1. Yağmur yağarken denize girmek kadar güzel bir şey yok ki yahu =))

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık kuzucum :) seni sen yapan her şeyi seviyorum ben :))

    YanıtlaSil
  3. cüppeli hocaya çok güldüm ilahi sena :)

    YanıtlaSil
  4. Müdürünle yaşadığın olay süpermiş.. Soğuk terler dökülmüştür emini,m :D ama karafatmaya çok güldüm yaaaa :) Çocuk aklımız ne acayip.. sana danone süt dilimi reklamıyla sesleniyorum o zaman "masum kuzummm benimmm" :D

    YanıtlaSil
  5. Allah seni sena çok güldüm yaa:)) Keyifli bir mim olmuş ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenip güldüğüne sevindim :) Teşekkür ederim canım

      Sil
  6. böcük ve müdür olayı güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) müdür çok fiyasko ya,böcükte çocukluk işte

      Sil
  7. Cübbeli ahmet:D sena yaa:))))

    YanıtlaSil