16 Nisan 2014 Çarşamba

CALVİN KLEİN CK 110 NOLU RUJ

                                                                        Selamlar :))


Bugün sizlere bahar ve yaz aylarında çok severek kullandığım bir rujdan bahsetmek istiyorum. Calvin Klein 110 numaralı flutter rengi. Flutter bildiğim kadarıyla çarpıntı demek, ekg incelemesinde öğrenmiştim :) Bende bu ruju sürünce hafif bir taşikardi geçiriyorum.

calvin klein ruj delicios luxury

Tatlı bir mercan rengi alt tonu pembe şeftali gibi. Renk olarak güneşli havalara çok uygun. Flaşlı çekimde de belli olduğu üzere hafif simleri var ama bunlar direk belli olmuyor. Burada yakın çekim ve flaştan dolayı biraz daha belli, flaşsız fotoğrafta rengi daha iyi anlaşılıyor.

calvin klein ruj delicios luxury

Sürümü yumuşak, mat bitişli bir ruj ama kuru değil. Nem veriyor dudaklara, ben nemlendirmesini yeterli buluyorum. Kalıcılık olarak orta seviyede. Bugünlerde her makyajımda elim buna gidiyor. Çok severek kullanıyorum. Yurt dışından arkadaşım hediye etmişti buradan kendisine bir kez daha çok teşekkür ediyorum.

14 yorum:

  1. Bahar aylarına çok uygun bir renk, bende bu tonlara gidiyorum devamlı :) Güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım benimde favorim bu renkler :)

      Sil
  2. Senacım ya harikaymış rengi çok beğendim güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, daha güzelleri senin olsun :*

      Sil
  3. Rengi çok hoş canım.Güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  4. sanırım bende de aynı rengi var :D ama benimki çok yıpranmış silinmiş rengini okuyamıyorum :D Bir gün karşılaştıralım, böylesi de görülmemiş aynı ruj aynı renk :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam buluştuğumuzda getir yanında canım :)

      Sil
  5. güle güle kullan..CK 'ın pudra ve farlarından nefret etmiştim bu yüzden hiç rujlarına elim gitmedi..demek ki denemek lazımmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde ilk rujum, bende diğer ürünlerini kullanmadım :(
      Nisa' da sevdiğine göre demek ki seveni çokmuş :)))))

      Sil
  6. Bahar ayında bu renk çok yakışacak rengini beğendimm :)

    YanıtlaSil
  7. Buluştuğumuzda bu ruj vardı dudağında dimi ? Kesinlikle çok yakışmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bu ruj vardı :)))
      Teşekkür ederim tatlım bende çok beğenerek kullanıyorum

      Sil