7 Mart 2014 Cuma

8 MART KAMPANYALARI

                                                                    Selamlar :))

8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü sebebiyle bir çok firma biz kadınlara hitaben indirimler yapıyor.
En çok ilgimizi çeken ise %50 indirimler oluyor şüphesiz.


Saçlarına özen gösteren kadınların tercihi Rapunzel Store . Kömür özlü saç bakım maskesini denemiştim ve memnun kalmıştım yazısı için tık tık
Rapunzel Store kampanya detayları için buraya tık tık



 Watsons bizleri sevgililer gününde hüsrana uğratmıştı ama bu indirimle gönlümüzü alacak gibi.

Saç bakımında Toni&Guy deniz tuzu etkili saç şekillendirme spreyi benim favorim yazısı için tık tık
Keşke indirim %50 olsaydı saç bakım grubunda :)


Deborah ürünlerini çok eskiden kullanmıştım ve memnundum. Tekrar alsam mı diye düşünmeden edemiyorum  :)
Bu sene en çok ilgi gören ise rimmel wake me up fondöten olacak.


Garnier makyaj temizleme suyu bence stoklanmalı yazısı için buraya tık tık 
Dıadermine cilt bakım ürünleri de gayet başarılı şans verilebilir.Benim en sevdiğim ürün ise watsons yüz saunası

Gratis The Balm ürünlerinde %50 yaparak bizi kendine çeken diğer bir firma oldu. Yine gratise özel bir çok markada %50 indirim bizi bekliyor.




Hepimizin favorisi olan The Balm ürünlerinde stok sorunu yaşamadan herkesin dilediği ürünü bulmasını temenni ederim. Benim en sevdiklerim Schwing eye liner ve Hot mama allık
The balm far paletleri de çok meşhur. Gördüğünüz yerde kaçırmayın derim çünkü the balm ürünlerinde her zaman %50 olmuyor malesef.

Diğer bir kampanya haberi de Yves Rocher dan geldi.



Kadınlar gününe özel tüm ürünlerde %30 indirim yapan yves rocher ayrıca internet üzerinden yapacağımız 99 TL ve üzeri alışverişimize 100 ml Edt hediye ediyor. Kampanya 9 mart tarihine kadar geçerli.
Yves rocher hair repair oil ise yine severek kullandığım saç bakım yağlarından biridir. Halen denemediyseniz tavsiye ederim.

Sizler indirimleri nasıl buldunuz beğendiniz mi?
İlk gün aradığınız ürünleri bulabildiniz mi?


14 yorum:

  1. Rapunzel saç kremını begendim ama fiyatı bana fazla geldi Senoş di mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fiyatı yüksek ama güzel bir ürün.
      Şu sıralar almam ama elimde çok maske var, ileride belki :)
      Belki sevgilimiz hediye eder Merve :)

      Sil
  2. Ahhh bu indirimler bitirdi bizii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kartlarımızda artık yetişemeyecek bu gidişle :)

      Sil
  3. Keşke indirim %50 olsaydı saç bakım grubunda :) aynen katılıyorum saç ürünlerinde neden yapmıyorlar anlamıyorum :((( bende almıyorum hiç ooohhhh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende anlam veremedim, sonuçta kadınlar saçlarına önem veriyor :))

      Sil
  4. çok faydalı bir paylaşım olmuş sena, harikasın :) ama ne yazık ki kozmetik diyetindeyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalar faydasız Nisa
      Size ayıp olmasın diye bende bir şey almıyorum
      :))

      Sil
    2. herkese ayrı bir faydan var işte :) daha ne olsun ki :D

      Sil
    3. Ühüüü:( Öylece bakıyoruz işte..

      Sil
    4. Artık anneler günü indiriminde yaparız alışverişimizi :)

      Sil
    5. aaa evet!! onu tamamen unutmuştum:/ :)

      Sil
    6. Mayıs ayına ne kaldı :)

      Sil