4 Ocak 2014 Cumartesi

Rimmel Londan Scandel Eyes RetroGlam Maskara

                                             Selamlar :))

Bloger etkiliğinde  Watsons tarafından gönderilen Rimmel London markalı Retro Glam rimeli göstermek istiyorum.


 Kirpiklerimde tek kat uygulanmış hali bu şekilde. Uzunluk ve kıvrıklık katıyor kirpiklere. Retro makyajın temeli de budur zaten uzun dikkat çeken kirpikler. Gözlere dikkat çeken bir makyaj stilini yapacağınız zaman bu rimeli kullanabilirsiniz. Özel bir buluşmam varsa benim tercih ettiğim bir rimel kendisi. Sevgilime koşarken yada tercih ediyorum genelde, işte benim özel buluşmam da bu.


 Tombik bir plastik şişede sunulan bu rimel benim sevdiğim rimeller arasında. Tek sorun kirpiklerimi tek tek ayırmıyor olması. Uzunluk ve siyahlık açısından,verdiği kıvrık görüntü açısından ben sevdim. Bitince tekrar alırım, çünkü sevdim. Sabah sürdüğüm rimel  gün boyu kalıyor ve dökülme yapmıyor. Yıl başı gecesi de bu rimeli kullandım ve gece makyajımı silmeden yattım (Sakın siz yapmayın!) Ertesi gün öğleden sonra uyandığımda da göz çevremde rimelin kalıntısı yoktu. Yani sabah yüzümü yıkamadan rimelli gözlerle güne devam edebilirdim, bozulmamıştı. Ben makyajımı temizlerken yıkama jeliyle yıkıyorum ilk olarak ve bu rimeli de çıkartırken aynı şekilde ilk sadece yıkama jeliyle yıkadım ve rahatlıkla çıktı.




Kıvrımlı yada kum saati gibi boğumlu bir fırçası var.Bu aralar galiba Watsons mağazalarında 12.90 TL ama emin değilim fiyatından.
                                                                          xoxo

7 yorum: