27 Ocak 2014 Pazartesi

CLINIQUE SUPERDEFENSE SPF S5

                                                        Selamlar :))


clinique


 Yine sizlere çok sevdiğim clinique markasına ait güneş korumalı bir nemlendiricisinden bahsetmek istiyorum.
Yaz kış demeden güneş korumasına ihtiyacı var cildimizin. UVA ve UVB ışınları ne yazık ki camlardan ve pencerelerden girebiliyor bulunduğumuz mekana. Bu da cildimiz de güneş lekesi ve hasarı olarak bizlere geri dönüyor ne yazık ki.





spf 25

 Clinique markasının geliştirdiği bu kremi ben düzenli olarak kullanıyorum. Kışında, cildimde spf içeren bir ürün yoksa, mutlaka bu ürünle cildimi nemlendirip koruma altına alıyorum. Her zamanki gibi parfüm içermeyen bir formüle sahip, bu durumu seviyorum. Ürün içerisinde SPF 25 içeriyor

superdefense clinique

 Krem yapısal olarak koyu kıvamlı, mercimek kadar diye tabir edilen ürün miktarı yüzünüze yetecektir.


yağlı cilt


Ürün kabından da gördüğümüz üzere, karmadan yağlıya dönük ve yağlı ciltler için bir krem bu. Ciltte her hangi bir parlama yapmıyor. 
Kış aylarında genel olarak benim cildimde bir donukluk ve yorgunluk oluyor, ama bu krem ve yine clinique markasına ait ürünlerle toparlıyorum. Markaya genel olarak baktığımızda fiyatlar pahalı olsa da, ürün kalitesi ve ürünlerin uzun süre kullanılmasını göz önünde bulundurursak alınamayacak derecede değiller.
Tavsiye ederim :))

8 yorum:

  1. Bende güneş kremi sürmeden evden adımımı atmıyorum, yaz kış kesinlikle korunmak gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eEvet, mutlaka gerekli, sonrası cildimiz kabus oluyor :)

      Sil
  2. Ahhh Clinique, benimde en çok para yatırdığım marka :) Beni çok az yanılttı bugüne kadar, bu kremi de uzun süre kullandım ve çok memnun kaldım... Gerçekten de küçük bir miktarı yetiyor yağlandırmadan nemlendirmeye, dolayısıyla evet biraz fazla para ödüyoruz ama değiyor... Bir de güneş korumalı nemlendiricileri seviyorum, hem nemlendirici hem koruyucu kullandığımda mutlaka parlama oluyor makyajımda, cildim karma benim de...

    YanıtlaSil
  3. Benimde cildim, karmadan yağlıya dönük ve severek kullanıyorum bu ürünü, gerçekten başarılı.

    YanıtlaSil
  4. Ben de bir zamanlar ne kadar çok kullandım Clinique'i sanırım strawberry kapandıktan sonra bir daha da almadım :) nedense :D

    YanıtlaSil
  5. bende aldım bu kremden içerik olarak yenilenmiş hemde....memnunumm.şiddetle tavsiye ediyorumm

    YanıtlaSil