14 Ocak 2014 Salı

ALESSONDRA RUJ VE GLOSS

                                              Selamlar :))

Bu ay vanilya kutumdan çıkan rujları sizlere göstermek istiyorum.Ocak ayı vanilya kutu yazısı burada .

 Rujların tasarımları çok güzel, ürün kabı kaliteli buradan ilk artı puanı kaptılar benden. Aynaları olması da çok hoş bir ayrıntı, çünkü sadece rujumu tazelemek istediğimde makyaj çantamdan sadece rujumu çıkartıyorum ve ekstra bir aynaya ihtiyaç duymuyorum, aynalı tasarımlara bütün markaları davet ediyorum :)
 Pembe harika bir lip glos ve ışıklı, gece karanlıkta sürerken hiç zorlanmıyorum :) Bendeki renk Pink Lady 

 Harika bir ışıltılı pembe, içinde aşırı sim var gibi dursa da dudaklara sürünce bu durum değişiyor, öyle gelin kız makyajı gibi parlamıyor dudaklar, çok kararında bir ışıllık katıyor. Pembesi benim hoşuma gitti, her ne kadar yaz rengi olsa da bu tatlı pembe, bu günlerde çok sık sürüyorum.

 Diğer rengimiz satın bronze olarak geçen turuncu alt tonlu bir kahve. Saten görünümünde parlak bitişli bir kahverengi.

 Kendime yakıştıramam derdim bu rengi ama kullanınca sevdim ve etrafımdaki insanlarda yakıştığını söyledi. Ön yargılı olmadan denemenizde fayda var derim bu rengi. Kahve bakır tonlu göz makyajını güzel tamamladı

 Ürün içerikleri bu şekilde. Satın bronze rujun içinde SPF 15 var, dudaklarımızı zararlı ışınlardan koruması güzel, buradan da artı puanı kaptı.
Lip glossda LSF6 varmış ve UV koruması sağlıyormuş. Ben sadece spf lerin güneş ışınları koruması sağladığını biliyordum, yeni bir kavram daha öğrendim.Ayrıca taze nane ekstresi varmış içinde ama öyle aman aman bir nane kokusu yok.Hafif bir ferahlık veriyor dudaklara uyguladığınız an.Dudaklarımı kurutma ve yapmadı iki üründe  güzel nemlendirdi.


Işıkları da bu şekilde, gloss olanın fırçası beyaz olduğundan sanki daha çok ışıklıymış gibi çıkmış ama aslında ikisinin ışığı da aynı kuvvette. Alışveriş merkezlerindeki otoparklar genelde az ışıklandırılmış olur ve biz hatunlar arabadan inmeden rujumuzu tazelemek isteriz bu rujlar bu tarz karanlık ortamlar için ideal :)
                                                                            xoxo

12 yorum:

  1. Güle güle kullan canım bende birkaç gün önce abone oldum ocak kutum gönderilmiş ama daha gelmedi merak ediyorum ne gelecek diye ama rujlara bayıldım umarım onlardanda olur:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım. Bu ay iki kutu varmış umarım sana da bu kutu gelir :))
    Lancaster ürünlerinin çıktığı kutu kimselerce beğenilmedi ://

    YanıtlaSil
  3. Aslında 3 değişik kutu gördüm seninkiyle birlikte canım ondan dahada bir heyecan yaptım ama en güzeli sana gönderilen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim üçüncü kutudan haberim yok merak ettim şimdi. Neyse ki en güzeli benimkiymiş, aman nazar değmesin :) bazı aylar iğrenç şeyler geliyor bana da :((

      Sil
  4. Satin Bronze^'ye bayıldım, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayıldım, normalde sevmem ama hoşuma gitti :)
      Teşekkür ederim

      Sil
  5. Aaa ışıklı ışıklı nasılmış o öyle :) Senacım bu sefer fotoğraf çekimlerini çok beğendim canım. :) Belki çoğunlukla böyleydi bilmiyorum ama reader'da birden görünce hemen okumak istedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, Genelde böyle çekiyorum fotoları, aynı telefonla aynı mekanda :)

      Sil
  6. Işıklı ve aynalı olması ne güzelmiş! :)
    Bütün makyaj malzemeleri böyle olsa ya. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok pratik bütün markalar bundan yapsın :)

      Sil
  7. Sırf ışıklı diye ben de istiyorum bunlardan :)

    YanıtlaSil