2 Ocak 2014 Perşembe

2013 ARALIK BİTENLER

                                          Selamlar :))

Yılın son aylarında bitirdiklerim yazısı ile buradayım. Yine her zaman ki gibi renkli kozmetik yok. Benim kaderim bu galiba bitiremiyorum :(



 ST Ives kayısılı peeling severek kullanıyordum ve bitmek üzereydi kullanmaya ara vermiştim ve bitsin istediğim için haftada 2 kez kullandım ve bitti. İçindeki tanecikler orta boy ve cildi tahriş etmiyor.Şu sıralar tekrar almam.

Rexona deodorant severek kullandım. Pudralı deodorantları seviyorum, kış aylarında iyi oluyor, fresh bir kokusu vardı ama şuan başka markaya geçtim buna sonra dönerim belki :)

Lancome la vie est bella edp kurban bayramında almıştım ve çok severek kullandım tam boyunu alacağım.

Lancaster tonik, aylar öncesinden vanilya kutudan çıkmıştı ve hoş kokulu bir tonikti sevdim, tam boyunu almayı düşünüyorum ama tam karar veremedim

Lancome genifique göz çevresi kremi mini boy üründü ama çok sevmedim gözlerimi ağrıttı sürünce ve tam anlamıyla bir nem yada yumuşaklık sağlamadı. Tam boyunu almam.

Rebul lavantalı kolonya çantamda taşıdım ve bunaldıkça kokladım ve bitti.Kolonyada büyük şişe sevmiyorum çünkü çabuk sıkılabiliyorum. Rebul kolonyaları çok güzel ama diğer koku çeşitlerinden de alacağım.

Toni guy deniz suyu etkili saç spreyi, bloger buluşmasında hediye edilmişti ve çok aşırı severek kullanmıştım ve bitince üzüldüm. Tam boyunu alacağım.
Bitirdiklerim bu kadar :)
xoxo












14 yorum:

  1. Nasıl ki tony guy saç spreyi merak ettim :)

    YanıtlaSil
  2. Meraklan biraz daha :) ayrıntılı yazarım tatlım sen merak ettiysen. Denizden yeni çıkmış gibi doğal dalgalı ve hacimli bir görünüm oluşturmuştu

    YanıtlaSil
  3. La vie :3 almamak olmaz:)))
    Gelsin yeniler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Favorim lancome hypnose du ama bu la vie est bella bir başka güzel :) çok beğendim.

      Sil
  4. renkli kozmetikleri bitiremiyoruz kolay kolay ama ısrarla yenilerini alıyoruz :))

    YanıtlaSil
  5. Tatlım renklı kozmetiklere uzulme . Yılda 2-3 kez belki cıkıyorlar zaten yazılarımızda :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın galiba, çok üzülmemek lazım :) ama onlarda bitsin ve daha güzellerini yeni alalım istiyorum

      Sil
  6. Senacım St.Ives peelingi yurt dışından mı almıştın? Ben bu ürünü baya merak ediyorum da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır canım. Sıhhıye ilkiz sokaktaki dükkanların birinden almıştım

      Sil
    2. :) süpermiş bende bakayım oraya bir ara :)

      Sil