16 Aralık 2013 Pazartesi

YENİ YIL YENİ UMUTLAR ETKİNLİĞİ EŞLEŞTİRMELERİ

                                              Selamlar :))

 
Bugün etkinliğimiz bitti ve eşleştirmeleri yaptım. Toplamda 10 kişiyiz kızlar ve sayının çift olmasına cidden sevindim :)
Kağıtlara isimlerimizi yazdım ve kura çektim. Umarım sorunsuz bir şekilde son bulur etkinliğimiz. Hediye sayı sınırlaması koymadım ve bu sebeple karşımızdakini kırmadan bitirelim bu işi. Ben şunu aldım, o sadece bunu almış gibi küçük hesaplar peşinde olmayalım. Bütçemize göre ayarlayalım kendimizi ve karşımızdakini de küçük düşürücü şeyler yapmayalım lütfen.

1. Mavi dükkan ve closely fashion
2.Saklı bahçem ve çılgın kızın çeyizi 
3. Deniz evin irdem ve Sakura zensen
4. sedefin evreni ve tuğba rüzgar
5. Ben ve Sultan. Sultan arkadaşımızın blogu yok ://

Etkinlik yazısına tekrar bakmak için buraya TIK TIK
Umarım sorunsuz bir etkinlik olur :))

                                                 xoxo

5 yorum:

  1. hadi bakalım,hepimize hayırlı olsun...ilk defa bir blog etkinliğine katılıyorum, çok heyecanlı ve eğlenceli...
    sevgilerimle...:)

    YanıtlaSil
  2. Gazamız mübarek olsun ozmn :) ben hediyelerimi hazırlamaya başlamıştım zaten :)

    YanıtlaSil
  3. umarım keyifle sonuçlanır herkes için canım :)

    YanıtlaSil
  4. hediyeleşme zamanı o zaman!

    YanıtlaSil
  5. Umarım çok güzel geçer kızlar :)) merakla bekliyorum hediye yazılarınızı :))

    YanıtlaSil