15 Aralık 2013 Pazar

SEPHORA ANKAMALL

                                                Selamlar :))


Geçtiğimiz hafta sonu Ankara Ankamall Avm Sephora' da yeni çıkan ürünleri inceledik Ankaralı Blogerlar olarak :)

 En çok ilgimizi çeken ürün Nars allık paleti oldu :) Ürün 150 TL.

 Yeni yıl serisi ojeleri inceledik.

 Bir çok kişinin ayılıp bayıldığı clari sonic'i inceledik. Bir arkadaşımızın elinde denedik sonuç çok güzel olmasına rağmen, benim asla o parayı verip alacağım bir ürün değil.

 Shıseıdo ürünlerini merakla inceledim. Geçmişte nemlendiricisini kullanmıştım çok sevmiştim.

 Sephora makyaj paleti ve sephora ojeler çok güzel görünüyordu. Bu paletlerden alsam mı emin olamıyorum, sizce?
 Mağaza çalışanları çok ilgili ve sıcak kanlıydı. Çok güzel vakit geçirdik.
 Pembe saçlarımla parfüm denedim :)
 Yine bir çok kişinin bayıldığı Benefit standı. Ürünler muhteşem görünüyor..
 Her gruba hitap eden Nars standıda içinde kaybolmalık.
Ürünleri çok güzel bir şekilde tanıtan Sephora Ankamall ailesine teşekkürler

8 yorum:

  1. yaa ben hiç gitmiyorum Sephora'ya arkama takılıyorlar hiç bir şeyi mıncıklayamıyorum özendim sana şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok gitmem sephoraya canım, o gün özel oldu gibi bir şey :))

      Sil
  2. clarisonicden herkes memnun ama nedense bana da gereksiz geliyor tabi ileride ne düşünürüm belli olmaz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki fiyatı uygun olsa alırım ama şu durumda gerek yok, çünkü cildim kötü değil
      Sevgiler

      Sil
  3. Pembe saçlar da yakışmış :) Bu ara Ankaralı bloggerlar olarak çok aktifsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım :)
      Ankaralı blogerlar çok tatlı ama :))

      Sil
  4. pembe saçlı fıstığım mucksss

    YanıtlaSil