30 Aralık 2013 Pazartesi

ELİTE MASCARA VOLUMİZES 6

                                               Selamlar :)) 

Severek kullandığım uygun fiyatlı bir rimelden bahsetmek istiyorum sizlere. Elite Cosmetics tarafından gönderilen bu rimeli, günlük makyajımda çok sık kullanıyorum. Kirpikleri besleyerek hacim verme vaadinde bulunuyor.

 Burada tek kat sürdüm, hacim vermede çok başarılı değil ve kirpikleri tek tek ayırmıyor malesef. Herhangi bir dökme yapmadı kirpiklerimde, besliyor olabilir :)
Günlük makyajım da zaten ben çok yoğun kirpikler sevmiyorum, ve çok yapış yapış olmadığı sürece sorun da etmiyorum bu durumu. Rimelin gözden temizlenmesi gayet güzel, makyajımı silmeden yıkama jeliyle yıkayınca bile çıkıyor, yada bioderma h2o ile de kolaylıkla çıkartabiliyorum. Akşama kadar dökme ve bulaşma yapmıyor kirpik diplerime. Bunlar benim için artı puanlar. Uygun fiyatlı günlük maskara arayışındaysanız alınabilir.



 Uzun zamandır çantamda taşıdığım için elite cosmetics yazısı silinmiş.
Fırçası düz yapılı ve klasik rimel fırçalarından. Dediğim gibi günlük hayatta kullanabileceğiniz uygun fiyatlı rimel arayanlara tavsiye ederim, kendisi benim bu aralar sıkça kullandıklarımın arasında.

6 yorum:

  1. Besleyici olması güzel bir artı bence tatlım en çok sinirolduğum şey zaten kirpiklerimin dökülmesi bu öneri güzel oldu denk gelirsem almalıyım sevgiler tatlım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Online siteleri var tatlım :)
      Benim kirpikleri dökmedi, bende sevmem dökülen kaş kirpik. Saçlarım yeteri kadar dökülüyor

      Sil
  2. Ne uzun gorunmus kirpiklerin maşallah güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  3. farın rengi çok güzel ama mavi tonları kendime hiç yakıştırmıyorum kahve ve siyah gözde daha hoş duruyor :) elite cos. hiç duymamıştım siteyi bir inceleyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İncele incele beğeneceğine eminim :)
      Yavrum senin mavi sürmene gerek yok zaten gözlerin renk olarak çok ama çok güzel ve sana her renk yakışıyor, çok duru bir güzelliğin var.

      Sil