27 Kasım 2013 Çarşamba

ELİTE OJE 721

                                                                            Selamlar :))

 Bugün sizlere göstermek istediğim elite 721 nolu harika bir leylak rengi oje. Elite cosmetics tarafından denemem için gönderilen bu oje benim en sevdiğim renklerden oldu.



Tırnaklarıma iki kat uyguladım. Kuruma hızı gayet başarılı. Tek kat bile tırnaklarım da örtücülük sağladı. Ben elite ojeleri çok sevdim. Tırnaklarım da duruşu da çok güzel, oje yapısı olarak da çok güzel.


                                                                Renk olarak 721 numara.



Elde duruşu gayet şık bence. Ben çok sevdim bu rengi, tam bir nail art rengi aslında. Çok özeniyorum ben nail art çalışmalarına ve ben beceremiyorum :// sizlerde gördükçe de ayrı bir hevesleniyorum :))
Sizler bu rengi nasıl buldunuz?
Yeni yıl etkinliğime katılmadıysanız buradan buyurun lütfen Etkinlik için tık tık
                                                    xoxo

10 yorum:

  1. Çok güzel bi renk üzerine lacivert puantiyeler de yapsana çok cici olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam tatlım senin için yapacağım :)
      Teşekkür ederim

      Sil
  2. çok güzel eline sağlıkk=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :))
      Afiyet olsun didemciğim :)

      Sil
  3. renk cok güzel! Zaten mor renklere bayilirim!

    www.missysworld.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde favorimdir mor renk, odamın duvarlarını mora boyadığımı düşünürsek ve perdelerimin de mor olduğunu göz önüne alırsak, moru sevmemem için bir neden yok :)

      Sil
  4. ımm mor renk de pek yakışmış arkadaşımın narin ellerine :)

    YanıtlaSil
  5. Nekadar hş bir renkmiş öyle.:))))

    YanıtlaSil