22 Kasım 2013 Cuma

ELİTE OJE (348)

Selamlar :))
Günün ikinci yazısı ile karşınızdayım :)
Aslında yarın yazmak istedim bu yazıyı ama dayanamadım, güzel bir kırmızı ojeyi sizlerle paylaşmak istedim. Dün aldığım Elite Cosmetics paketinden çıkan bir oje. 
 Kırmızı yada koyu bordo diyebiliriz renk olarak. Elite ojelerin kuruması çok hızlıymış.
Tek kat sürdüm ve ikinci kata geçmek için kontrol ettiğimde hemen kurumuştu, şunu belirteyim ben ilk sol elime sürerim,sol tırnaklarım tamamen kuruyunca sağ elime başlarım,yani 5 tırnağımdaki ilk kat kuruması gayet hızlıydı.
 Ojenin sürümü kolay ve tek katta kapatıcılık sağladı, ama ben iki kat sürdüm.
 Renk olarak 348 numara. Elite cosmetics sitesinden online olarak sipariş verebilirsiniz,yada Ankara için satılan kozmetik mağazalarını söyleyebilirm :)

Ben rengin duruşunu beğendim, sizlerin hoşuna gitti mi?

*ürün elite cosmetics tarafından gönderilmiştir. Yorumlarım tarafsız değerlendirmemdir.xoxo

10 yorum:

  1. Rengi gayet hoş gözüküyor.
    Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba, çok güzel bir rengi varmış, rengine bayıldım ve hoş durmuş senin elinde de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam, çok teşekkür ederim güzel iltifatın için. Bende çok sevdim bu rengi

      Sil
  3. renk çok yakışmış, tonu da çok kararında!

    bende beklerim, sevgilerle

    YanıtlaSil
  4. rengine bayıldım çok güzel:)

    YanıtlaSil