9 Ekim 2013 Çarşamba

pasta yapalım mı?

Selamlar :))

Başlıktan anlaşıldığı gibi pasta yapıyoruz demek isterdim ama malesef, uğraşamam ben o kadar fazla. Sizler yaparsanız yerim sadece :))

Daha önce bahsettiğim tasarım pastayı hatırlayan vardır link için buraya lütfen, dün yine o kafeye gittim,arkadaşım Oğuzhan'la birlikte ama pasta yemek için değil :// (Oğuzhan bana pasta al). Ben kapıdan girmeden daha pastalara bakıp foto çekmeye başladım dayanamıyorum çok güzeller tatları nasıl ama bilemiyorum, kafedeki yiyecekler güzel ama :) giderseniz tavsiye ederim.
Bahar Bistro Cafe Bahçeli Emek 8. caddede AŞTİ'nin karşısında bu kafeyi  seviyorum galiba, ortamı hoşuma gidiyor,kimse kimseye karışmıyor.Öğrencilerde geliyor, orta yaş grubuna mensup insanlarda.Herkesi kucaklamış kombinlemiş bir havası var.
 Sizler için pastalar seçtim bakalım beğenecek misiniz?

 Kedicikli pasta, ip yumağının üzerinde ne kadar tatlı dimi mavi gözlerle bakıyor. Bu pastayı fotoğraflarken tek bir kişi geldi aklıma Özlem abla Miyav Kedicik kedisi Mestan'la aşk yaşıyor çünkü :)
 Bu pasta aşk yaşayan blogerlara gelsin, isim verip deşifre etmeyim ama benim gibi çok aşık bloger var :)
 Kızlar bu pastada bize makyaj blogerlarına :) Chanel çanta yenir mi? Ben kıyamam her halde bunları yemeye diyorum ama neden yemeyim ki, afiyetle indiririm mideye oh mis :)

Bu da pasta masasının sadece bir bölümü hepsi çok güzel :// daha çok çekecektim ama Oğuzhan bağırdığı için bu kadar çekebildim :(
Sizlerde sevdiniz mi şeker hamurlu pastaları?

8 yorum:

  1. hepsi şahane ama ben kediciklide takılıdım harika olmuşş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hepsini çok beğendim. Benim bloger profil fotom da aynı kafenin pastası :)

      Sil
  2. Mimlendin tatlımmm :)
    http://balbocegiilekozmetik.blogspot.com/2013/10/benimle-ilgili-20-gercek.html

    YanıtlaSil
  3. Aaa yeni gördüm ayol Mestanımı pasta yapmışlar..:))
    Ama ben o pastayı yemeye kıyamam ki..:))
    O kedi nasıl yenir..:))
    Senacığım benim ben seni çok seviyorum sakın unutma bunu..:))
    Ankara ya geldiğimde ilk işim birlikte artık fikrim bar mı olur başka yer mi..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastayı görünce benimde aklıma ilk sen geldin :)
      Bende seni çok seviyorum canım ve Ankara'ya gelmeni iple çekiyorum :)

      Sil