25 Eylül 2013 Çarşamba

Etkinlik mimi :)

Selamlar :))
Bildiğiniz gibi SEZEN arkadaşımız eşleşme yoluyla bir etkinlik düzenledi ve mim soruları hazırlamamızı istedi. Bana etkinlikte çıkan arkadaşımız BUSE oldu.
Hemen cevaplamak istiyorum soruları :))

1.Kendini tanıtır mısın? İsmin yaşın mesleğin nerde yaşadığın ? Adım Sena. Ankara'da yaşıyorum 26 yaşındayım, hastanede bilgi işlem görevi yapıyorum.

2.Blogunun adı nerden geliyor? Nypd new york polis depertmanı. Little butterfly ise kelebek sevgimden geliyor :)

3.Blog açmak nerden aklına geldi? Sürekli blog okurken neden benim de bir blogum yok dedim ve açtım :)

4.Blogla ilgili karşılaştığın en büyük sorun ne oldu? Bazen ne yazsam diye düşünüyorum, bazen de depresyonda olduğumdan bilgisayara bakmak istemiyorum o zaman sorun oluyor çünkü blogumu güncel tutmak istiyorum.

5.Ne zamandır blog yazıyorsun? Düzenli olarak mart ayında yazmaya başladım.

6.Cilt tipin ve cilt bakımında OLMAZSA OLMAZ dediğin ürünün? Cilt tipim karmadan yağlıya dönük. Bakımda vazgeçmediğim ürün clınıque ve bioderma yıkama jelleri

7.Makyaj yapmaya kaç yaşında başladın ve makyaja ilginin kaynağı nedir?Liseden sonra başladım makyaja galiba 18 yaşındaydım. Annem yapardı makyaj, anneme özenirdim ama küçükken makyaj yapmak sıkıcı geliyordu galiba, lisede falan da yapmadım.

8.En sık kullandığın günlük makyajın nasıl? Rimel allık ve ruj :) çok klasik.

9.Almak isteyip de henüz alamadığın bir makyaj ürünü var mı?Sephora çantalı makyaj paleti hoşuma gidiyor ama ihtiyacım yok ve elimde çok fazla büyük boy palet var o sebeple almıyorum.


10.Diyelim ki  izleyebileceğin 2 film var biri romantik komedi diğeri animasyon. Hangisini seçerdin? Tabi ki de romantik komedi :))

11.Mesleğinden bölümden memnun musun?Bölümümden memnunum ama işimi yapmıyorum malesef :// Yine de çok şükür Allah'a muhtaç etmesin kimseye

12.Hayatta en çok neye önem verirsin ve neden?Sağlık çok önemli bence, soyut bir kavram ama sağlık olmadan neşeli dahi olmak imkansız bence.Ailede en önemli kavramlar arasında gelir benim için.


13.Kozmetik mi kıyafet mi ayakkabı mı?Tabi ki de hepsi :)) eğer tercih edeceksem diye düşündüm ama gerçekten ayrım yapamadım :((

14.Kaç tane ayakabın var? Kaç tane kozmetik ürünün var? :) Ayakkabım yazlık kışlık olarak toplamda 43 çift ama kozmetiklerimi tek tek sayamam yapma ://

15.Eklemek istediğin bizimle paylaşmak istediğin başka bir şey var mı? Sorular çok güzeldi teşekkür ederim :))


google görsellerden alıntı

2 yorum:

  1. Sorularıma güzel cevapların için çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorular için de ben teşekkür ederim buseciğim

      Sil