6 Eylül 2013 Cuma

Alessondra mini oje

GOLDEN SAND

Selamlar :))

Dün instagramda paylaştığım ojeyi şimdi burada sizlere göstermek istiyorum, instagramda takip etmek isterseniz adımı senadursun1 olarak aratabilirsiniz.

Dün bahsettiğim gibi bu oje Eylül Vanilya Kutu'dan, 5 ml :)) ama bazen mini ojeler çok daja iyi oluyor, bozulup çöpe gitmeden oje bitiyor. Essence mini ojeleri de bu sebeple çok seviyorum

 Altın sarısı ışıltı bir renk alessondra ojeyi daha önce kullanmamıştım. Ama ilk sürüşteki kapatıcılık beni memnun etti.

 Elimde ki yansıması bu şekilde.
 Yakın çekimde rengini çok daha güzel belli etmiş. Bana renk olarak kumsalları sahilleri andırdı bu altın sarı oje. Tırnağıma 2 kat uyguladım.
 Oje o kadar minik ki, elimde kayboldu :) Ve renk tam bir güneş kumsal rengi bayıldım..


Renk olarak golden sand adı :) memnun olduk bizde. Üzerinde  uzun bir içindekiler yazısı vardı ama okuyamadım çünkü çok minik ve gece sürdüm , mutfak ışığı yetersiz geldi. Kuruma hızı çok süper. 1 dakika bile sürmedi iki katın da kuruması. Vanilya Clubda fiyatı ne kadar bakamadım ama kuruma hızı ve opak yapısı dikkate alınırsa alınıp kullanılacak bir oje.

************************************************************


 Şimdi başka bir konuya geçmeyi düşünüyorum. Bu çikolata paketini O çok sevdiğim adam almış. Çarşamba minik bir operasyon geçirdim bunlar geçmiş olsun için. Yanımda gözleri doldu duygusallaştı :// Ve bende onu bir kez daha çok sevdiğimi anladım. Kim mi bu adam? Hani cup cake yaptırmıştım, hatırladınız mı? :))


Buda kitap notum ''9okuz 3ylül'den sonsuzluğa'' 
Milenyum üçlemesi olan bir kitap bu, Ejderha dövmeli kız- Ateşle oynayan kız- Arı kovanına çomak sokan kız.
 Belki hepiniz okudunuz ama ben henüz okumadım bu seriyi :// 3 kitabı da elimde hazır bulunduruyorum, şuanda ki kitabım bitsin hemen buna başlayacağım.

10 yorum:

  1. İnstagramda da takipteyim canım..:))
    Oje ye bayıldım altın rengi bir oje arıyorum ben de bu günlerde bronz tende güzel durabilir..
    Selam ve sevgiler..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bende seni severek ve bazen de kızarak takip ediyorum Paylaştığın yemekler iştahımı açıyor. Bronz tene bence de çok yakışır ablacığım.

      Sil
  2. Geçmiş olsun canım, ciddi bir şey yoktur umarım.
    Ojenin rengi çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım teşekkür ederim. Ciddi mi değil mi bilemedim
      Ojeye bende bayıldım

      Sil
  3. Altın rengi oje bir türlü süremediğim bir renk ama sende çok hoş durmuş:)Bu arada çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bir dene bakalım belki sana da çok yakışır ön yargılı olma

      Sil
  4. rengi cok farklı gerçekten. Paylasım için tesekkurler. :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bi rengi var denenmesi gereken bi renk :)

    YanıtlaSil