12 Ağustos 2013 Pazartesi

WATSONS İNDİRİMİ

HEDİYELERİM :))

Selamlar :))
Herkese mutlu bir hafta diliyorum. Bildiğiniz üzere Watsons bayramda süper bir indirim yaptı ve hepiniz mağazalara koştunuz. Oysa ben ne yaptım indirim olmasına rağmen gitmedim. Neden mi? Çünkü kozmetik diyetindeyim. Arkadaşım ise bana Watsons'dan alışveriş yapmış Tuğba çok mersi şekerim ama cidden diyetteyim!
Bakalım neler almış bana :))
Flormar matte kırmızı oje. Ben bundan kendime ve Tuğbaya almıştım o neden aynısı tekrar aldı bilmiyorum, bende birine hediye ettim :) bayramda sevaptır mantığıyla.
Rimmel salon pro 2 adet oje :) pembe rengi beğenmedim 3 katta zor renk veriyor dalga bırakıyor falan güzel değil, ama bej oje gerçekten süper, tek katta kapatıcılık ve renk vermesi iyiydi.
Kate ruj harika bir kırmızı 
Benimde dolaylı yoldan bayram alışverişim bunlar oldu..

4 yorum:

  1. Ne güzel ciciler almışsın canım güle güle kullan.Kate kırmızı ruju alarak ne iyi etmişsin.Ben cok severim sende seversin umarım:)

    YanıtlaSil