26 Haziran 2013 Çarşamba

PİERRE F

GENTLE PEEL OFF MASK & GENTLE EXFOLİATİNG CLEANSES

Herkese iyi akşamlar diliyorum ve sizleri öpüyorum :)
Sizlere şimdi bahsedeceğim ürünleri oreo seven kız Zuhal arkadaşımızın blogunda gördüm ve denemek için Gratisten %40 indirimle aldım,galiba iki ürün birlikte 16 tl civarındaydı indirimle tam hatırlamıyorum.

Gelelim ürünlerimize
gentle exfoliating cleanses nazik soyucu temizleyici içeriğinde A vitamini ve yabani iğde özler içeren bir peeling. Haftada bir yada 2 kez kullanımı öneriliyor. Cilde ışıltı vermekle birlikte temizliyor ve zindelik sağlıyor. Ürünün kokusu bence hoş ve kullanımı pratik ben memnunum.
gentle peel off mask C vitamini ve nar özü ile birlikte toksinleri azaltmaya yardımcı oluyor, cilde yenilik ve tazelik veriyor. Maskeyi sürdükten sonra 15 dakika içinde falan cildimizde kuruyor ve elle soyulabilir hale geliyor. Zuhal arkadaşımız bahsederken yüzündeki ince tüyleri kopardığın söyledi ama bende böyle olmadı :) Demek ki neymiş her ürün herkese aynı olmazmış :)
Haftada bir yada iki kez göz çevresine gelmeyecek şekilde kullanılması öneriliyor.
Ürünlerin içerisinde paraben,sülfat, peg ve ftalat bulunmuyormuş! bunlar ne demeyin bende bilmiyorum, bilen biri lütfen beni de aydınlatsın. Ve ürünler hayvan dostlarımız üzerinde test edilmiyormuş en büyük + buradan bence..
herkese iyi geceler :)

6 yorum:

  1. Parabenin kanser yaptığına dair iddialar var diye biliyorum. Sülfatın (SLS; SLES) da özellikle şampuanlarda kullanılmaması öneriliyor. Saç döktüğü söyleniyor. PEG ise kanserojen bir madde. Şuradaki yazıdan bu maddelere bakabilirsin, ben de uzmanı değilim :)

    http://www.solverkimya.com/site/makaleler/cilt-bakim-makaleleri/kozmetik-hammaddeler-ve-zararlari-kozmetik-ansiklopedisi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selamlar Alice :) verdiğin bilgi için çok teşekkür ederim. Ne yazık ki artık bir çok üründe kansorejen madde var :( Sağlık Bakanlığı ve Tarım ve Gıda Hayvancılık Bakanlığı denetimleri artırmalı.

      Sil
  2. güle güle kullan canım bnm :)

    YanıtlaSil